تشکیل شورای ائتلاف ملی انقلابیون یمن

تشکیل شورای ائتلاف ملی انقلابیون یمن
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 03:33

رئيس اتحاديه دانشجويان يمني در دمشق تأکيد کرد: پايداري و ايستادگي جوانان انقلابي يمن موجب توجه شوراي انتقالي براي تشکيل شوراي ائتلاف ملي شد.

" معتز القرشي" در گفتگو با شبکه خبري العالم گفت: جوانان پس از تشکيل شوراي انتقالي ، احزاب سياسي را وادار به اتخاذ اين گام  کردند که اقدام مکملي در راستاي تشکيل شوراي مورد نظر آنها به شمار مي آيد.
قرشي اظهار داشت: موفقيت شوراي انتقالي در آينده و توافق همه نيروهاي سياسي مخالف در ميدان ها، برگه سياسي محکمي در دست انقلابيون براي رويارويي با بقاياي نظام علي عبدالله صالح و پيام آشکاري به عربستان و امريکا مبني بر مخالفت مردم يمن با دخالت هاي خارجي است.
وي افزود: احزاب ديدار مشترک به اين باور قطعي رسيده اند که هدف از ابتکار شوراي همکاري خليج فارس دادن وقت به علي عبدالله صالح براي ماندن در مسند قدرت بود.
وي گفت : همه اين امور باعث شد تا احزاب ديدار مشترک از اقدام انقلابيون پيروي کنند لذا بايد اين امر به خوبي درک شود و سقف خواسته ها بالاتر رود تا حداقل از سوي طرف مقابل مورد احترام قرار گيرند.
قرشي با اشاره به حمله نيروهاي علي محسن به نيروهاي مسلح وابسته به نظام که اقدام به حمله به شهروندان عادي مي کردند تأکيد کرد: از جمله وظايف شاخه نظامي شوراي انتقالي که در آينده تشکيل خواهد شد اتخاذ گامهاي عملي در زمينه حمايت از انقلاب و کنترل ساختمان راديو تلويزيون و کنترل امنيتي استان هاي آزاد شده خواهد بود.
GH 20- 17:48

پربیننده ترین خبرها