سیاستمدار بحرینی:

افشای ماهیت پلید رژیم بحرین

افشای ماهیت پلید رژیم بحرین
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 07:55

يک سياستمدار بحريني گفت: نهادهاي حقوق بشر بين المللي با محکوم کردن سرکوبگري و جنايات عليه شهروندان بحريني، ماهيت پليد رژيم اين کشور را برملا کردند.

"عبدالله  الماحوزي" در گفت و گو با شبکه خبري العالم با انتقاد از سخن مقامات آمريکايي مبنی بر برقرار شدن دموکراسي در بحرین تاکید کرد: گوش رژيم آل خلیفه کر شده است به گونه ای که موضعگیری سازمان ها و نهادهای حقوقی جهان درخصوص لزوم رعایت حقوق شهروندی و محکومیت جنایت ها از سوی آنها را نمي شنود.

وي افزود: سازمانها و نهادهای حقوقی بین المللی با محکوم کردن سرکوبگری و جنایت در بحرین زشتي و پليدي رژيم آل خلیفه را بر ملا  کردند که این محکومیت، اهرمی برای فشار بر مسئولان این کشور بود تا نقض حقوق بشر را متوقف و به مردم معترض امتیاز بدهند.

الماحوزی درباره طرح گفتگوی ملی پیشنهادی رژیم بحرین به مخالفان و جلسات برگزار شده آن تاکید کرد: گفت و گو با نظارت دولت بحرین از ابتدا محکوم به شکست بود زيرا مذاکره در فضايي که کشتار مردم و سرکوب حاکم باشد؛ معنا ندارد.

وی افزود: اين جلسات گفت و گو ثابت کرد که مسائل حاشيه اي را بررسي مي کند و اصل و اساس بحران موجود در کشور را رها کرده است.

الماحوزی گفت: ايده گفت و گو از آغاز و پيش از شروع رویدادهای بحرین، متعلق به آمريکا بود تا مخالفان بدون تعيين هيچ شرطي تسليم آن شوند.

MKH-20-23:40

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها