رئيس جمهوري ؛

ايران با آژانس همکاري کرده است

 ايران با آژانس همکاري کرده است
پنج‌شنبه 30 تير 1390 - 10:31

رييس جمهوري اسلامي ايران در واكنش به طرح پيشنهادي روسيه مبني بر همكاري گام به گام ايران با آژانس بين المللي انژري اتمي گفت: آنها پيشنهاد گام به گام همكاري ايران در زمينه موضوع هسته اي را مطرح كردند. بسيار خوب، ما گام خود را برداشته ايم و با آژانس همكاري كرده ايم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم محمود احمدي نژاد كه امروز (پنجشنبه) در مراسم ثبت جهاني باغ شاهزاده ماهان در كرمان سخن مي گفت، افزود: حالا شما گام خود را برداريد و بياييد با هم يك برنامه تنظيم كنيم و يك گام شما برداريد، يك گام هم ما.
وي تصريح كرد: ما گفته ايم كه بمب نمي خواهيم، اين راهم گفته ايم كه اگر بخواهيم ازكسي واهمه نداريم كه آن را اعلام كنيم.
احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنانش با رد ادعاي كساني كه ايران را تهديدي براي كشورهاي منطقه و كشورهاي اروپايي مي دانند، گفت: اين كه گفته مي شود ايران مي خواهد با موشك هايش روسيه يا اروپا را بزند دروغ است.ما نيازي به اين كار نداريم و با روسيه و ديگران دوست هستيم.
وي افزود: برخي مي گويند ايران مي خواهد كشورهاي عربي را مورد حمله قراردهد اما كجاي تاريخ نشان داده است كه ملت ايران تجاوزگر باشد؟!، معلوم است كه اين حرف ها دروغ است.
رييس جمهوري خاطرنشان كرد: موشك هاي ما كارخانه هاي صنعتي، ماهواره، سلول درماني و فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص) ما هستند اما ديگران مي خواهند اين فرهنگ الهي و ناب يك پشتوانه به نام يك كشور پيشرفته و قدرتمند نداشته باشد.
احمدي نژاد گفت: غربيها ما را تحريم مي كنند و قطعات هواپيما و كارخانجات را به ما نمي دهند به بهانه اينكه مي خواهند طبق آنچه كه ادعا مي كنند ايران را از ساختن بمب اتم منع كنند ولي اين قطعات و تحريم ها چه ربطي به بمب اتم دارد ؟!
رييس جمهوري بار ديگر تاكيد كرد: همانطور كه ايران بارها گفته است ما قصد ساخت سلاح اتمي نداريم.
. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها