فراخوان مخالفان بحرینی برای تجمع امروز

فراخوان مخالفان بحرینی برای تجمع امروز
جمعه 31 تير 1390 - 03:58

ائتلاف انقلاب 14 فوريه در بحرين مردم را به حضور گسترده در تجمع امروز تحت عنوان "جمعه تعيين سرنوشت" فراخواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ائتلاف 14 فوریه تاکید کرد، شکست گفت و گوها، عزم مردم بحرین را برای ادامه راه بیشتر کرد.

در این بیانیه آمده است: به دلیل نبود شرطهای واقعی گفت و گوی ملی، و تشدید بحران سیاسی در کشور بدون هرگونه تلاش برای حل آن؛ گفت و گوها از آغاز شکست خورده بود.

ائتلاف 14 فوریه در بحرین خاطرنشان کرد: تجمع تعیین سرنوشت عصر جمعه در منطقه الدراز برگزار می شود، که هدف از آن تاکید بر مطالبات مشروع مردم، اعلام مخالفت با سرکوبها و درخواست برای خروج اشغالگران سعودی است.

از سوی دیگر، دیروز ساکنان منطقه النویدرات با برگزاری تظاهرات خواستار آزادی بازداشت شدگان و توقف سرکوبها شدند.

تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی بر مطالبات مشروعشان تاکید کردند. این تظاهرات با وجود حضور گسترده نیروهای امنیتی در خیابانهای این منطقه ادامه یافت، که سرانجام نیروهای آل خلیفه با تیراندازی و شلیک گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی، تظاهرکنندگان را متفرق کردند.

 

قدردانی جوانان بحرینی از شبکه العالم

جوانان بحرینی در تظاهرات دیروز با حمل پلاکاردهایی با تصویر آرم شبکه العالم، از حمایت های این شبکه از مردم بحرین قدردانی کردند.

جوانان بحرینی تاکید کردند، شبکه العالم با انتشار واقعیت های بحرین برای مردم دنیا، از مردم این کشور حمایت کرد.

آنان همچنین تاکید کردند، شبکه العالم در انتشار واقعیت ها برای افکار عمومی، کاملا مستقل و حرفه ای عمل کرده، و هیچگونه تحریفی انجام نداده است.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها