اعتراضات بحرينيها درماه رمضان افزايش مي يابد

اعتراضات بحرينيها درماه رمضان افزايش مي يابد
چهارشنبه 5 مرداد 1390 - 17:04

يک فعال سياسي بحريني تاکيد کرد: در ماه مبارک رمضان اقدامات مردم در زمينه ادامه اعتراضات براي تحقق اهداف انقلاب بحرين افزايش خواهد يافت.

 "محمد مطر" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تجمع هاي ديني افزايش مي يابد و با توجه به وضع کنوني کشور انتظار مي رود که اين تجمع ها بيشتر شود و اين ماه نقشي تعيين کننده در تحرکات مردمي براي نيل به اهداف انقلاب خواهد داشت و راه را به روي وقت کشي رژيم خواهد بست.

اين فعال سياسي بحريني تاکيد کرد: با توجه به بيداري افکار عمومي و جمعيت هاي سياسي بحرين ، سياست تعيين جدول زمان بندي به منظور وقت کشي ، به جايي نخواهد رسيد.
 
وي اظهار داشت: سياست تعيين جدول زمان بندي و در پي آن وقت کشي و بزرگ نمايي مشکلات فرعي بجاي توجه به مشکلات اساسي ، سياستي است که رژيم آل خليفه از چندين دهه پيش تاکنون در دستور کار خود قرار داده است.

مطر گفت: اين سياست نتيجه نخواهد داد زيرا ملت بحرين بيدار شده است و براي دستيابي به مطالبات خود حاضر به پرداخت هر هزينه اي است.

وي افزود: برگزاري اجلاس گفت و گو با مخالفان که توسط رژيم بحرين مطرح شد و همچنين تشکيل کميته حقيقت ياب از سوي پادشاه اين کشور جملگي در چارچوب وقت کشي و ايجاد تاخير در روند اعتراضات صورت گرفته است و هدف از همه اين اقدامات خودداري از محقق کردن مطالبات ملت بحرين است.

اين فعال سياسي بحريني سپس بر ضرورت فعاليت جدي جمعيت هاي سياسي بحريني براي متوقف کردن اين گونه اقدامات رژيم آل خليفه و جلوگيري از مانور دادن عوامل آن که براي مانع شدن از تحقق خواسته هاي مردم صورت مي گيرد ، تاکيد کرد.

مطر حضور ملت بحرين در صحنه تا متوقف شدن کامل اقدامات رژيم حاکم را خواستار شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها