دبيرکل تجمع ملي دموکراتيک بحرین:

آمریکا بر جنایات آل خلیفه سرپوش می گذارد

آمریکا بر جنایات آل خلیفه سرپوش می گذارد
پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 - 09:45

دبيرکل تجمع ملي دموکراتيک بحرين با اشاره به سرپوش گذاشتن آمريکا بر جنايات رژيم بحرين گفت: دولت آمريکا با رويکرد منافقانه خود بر جنايات آل خليفه سرپوش گذاشته و از اقدامات آن عليه مردم حمايت مي کند.

"فاضل عباس" در گفت و گو با شبکه خبري العالم با اشاره به آگاهي دقيق واشنگتن از ورود نيروهاي عربستان سعودي به بحرين اظهار داشت: دولت آمريکا در بحرين سیاست به شدت منافقانه ای را در پیش گرفته است؛ زيرا از اقدامات دولت براي سرکوب مردم حمايت و جنايت هاي فجيع رژِيم بحرين را پنهان مي کند.

وي تاکيد کرد: مردم بحرين به آمريکا متکی نیستند و نقش منافقانه ان کشور و حمايت از رژيم آل خلیفه را محکوم مي کنند.

 عباس با اشاره به اینکه دولت آمريکا برخي جمعيت هاي مخالف را براي ورود به گفت و گوهای پیشنهادی رژیم بحرین تحت فشار قرار داد ، افزود  : کاخ سفید وعده کرد که مسائل  جمعیت ها را پيگيري مي کند ؛ اما هيچ فشاري بر  رژيم وارد نساخت و مذاکرات را نيز پیگیری نکرد  و همین مسئله باعث کناره گیری جمعيت الوفاق اسلامی از گفتگوها شد.

وي تاکيد کرد: اعتراض هاي مردم بحرین نه تنها پايان نيافته بلکه به دليل بسته شدن افق سياسي در يافتن راهکاری برای اوضاع کنونی، افزايش نيز يافته است.

فاضل عباس با تاکيد بر حمايت تجمع ملي دموکراتيک از  اقدامات جمعيت الوفاق اسلامی و دعوت به برگزاری  تظاهرات و مشارکت در آن، خواستار يکپارچه شدن صفوف مخالفان و انجام اقدامات مشترک براي تحقق مطالبات مردم شد.

وي خاطرنشان کرد: "جفري ويلتمن" معاون وزير امورخارجه آمريکا زمان حضور خود در بحرين قول داد که براي جلوگيري از حمله به معترضان در ميدان "اللولوه" در مرکز شهر منامه پایتخت این کشور در ماه مارس گذشته ميانجيگري کند ؛ اما بدون اقدام ؛ بحرين را ترک کرد و مي دانست که به این معترضان حمله خواهد شد.

 این سیاستمدار بحرینی با اشاره به دوگانگي سياست آمریکا گفت: آمریکا در ایجاد بي ثباتي سوريه و ديگر کشورها سهيم است ؛اما از اقدامات رژيم آل خلیفه چشم پوشي و از آن حمايت مي کند و در مقابل، از مخالفان در بحرین مي خواهد تا سقف مطالبات خود برای اصلاحات را پايين بياورند.

 MKH-27-17:54

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها