تاکید اخوان المسلمین مصر برپایبندی به انقلاب

تاکید اخوان المسلمین مصر برپایبندی به انقلاب
جمعه 7 مرداد 1390 - 18:33

يکي از رهبران گروه اخوان المسلمين مصر، با اشاره به حضور گسترده گروه هاي اسلامي در تظاهرات امروز، بر پايبندي اين گروه به انقلاب مردم اين کشور تاکيد کرد.

" سعد عبود" شامگاه جمعه درمصاحبه با شبکه العالم، گفت: گروه اخوان المسلمين که مانند ديگر گروه هاي اسلامي مصر در تظاهرات امروز شرکت کرد، از ابتداي انقلاب 25 ژانويه بارها اعلام کرده که بخشي از اين انقلاب است.

وي با انتقاد از ادعای برخي رسانه ها مبنی بر تلاش گروه هاي اسلامي برای به انحصار درآوردن انقلاب، اظهار داشت: اخوان المسلمين خواهان مصادره انقلاب مردم نيست؛ این گروه به خواسته هاي مردم مصر پايبند است و مشارکت همه اقشار و گروه ها در تظاهرات جمعه همبستگي را حق طبيعي آنان مي داند.

سعد عبود با تاکید بر حمايت اخوان المسلمين از انقلاب مردم مصر و مطالبات آنان، خاطرنشان کرد: اخوان المسلمین در برابر چالش هايي که کشور با آن روبرو است، ايستادگي خواهد کرد.

سعد عبود تاکید کرد: تلاش برخي رسانه ها برای معرفي گروه هاي اسلامي درمصر از جمله اخوان المسلمين بعنوان تهديدي براي آينده سياسي این کشور، درجهت خدمت به منافع غرب به ويژه آمريکا و رژيم صهيونيستي است.

وي افزود : اين رسانه ها سعي دارند به يکي از گروه هاي سياسي مصر که مواضع آشکاري در قبال روابط با واشنگتن و تل آويو دارد، ضربه بزنند.

این رهبر گروه اخوان المسلمین، از مردم مصر خواست فريب تبليغات رسانه ها را نخورند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها