یک سیاستمدار بحرینی تاکید کرد

آل خلیفه مجبوراست قدرت را به مردم واگذارکند

آل خلیفه مجبوراست قدرت را به مردم واگذارکند
دوشنبه 10 مرداد 1390 - 16:56

دبيرکل مجمع ملي دموکراتيک بحرين دستيابي به راهکاري سياسي براي حل و فصل بحران بحرين را در زمان حاضر بعيد دانست و تاکيد کرد که اوضاع در اين کشوروخيم تر مي شود اما در نهايت آل خليفه مجبور است قدرت را به مردم واگذارکند.

" فاضل عباس " روز دوشنبه درمصاحبه با شبکه خبري العالم ، گفت : سرکوب مردم در بحرين تشديد و سیاست هدف قرار دادن شيعيان در اين کشور آشکارتر شده است.

وي اظهارداشت : پیام مردم بحرین از شرکت در راهپيمايي و تظاهرات به مسئولان بحريني اين است که سیاست سرکوب ، آنان را از ادامه قیام منصرف نخواهد کرد و تا تحقق همه خواسته هايشان به اعتراض ادامه مي دهند.

دبیرکل مجمع ملی دموکراتیک بحرین افزود: مقامات رژیم بحرین بايد اين پيام مردم را درک و ريختن خون مردم را متوقف کنند و به گفت وگوي جدي و واقعي که نتايج مورد انتظار مردم بحرين را در پی داشته باشد ، روي آورند.

عباس خاطرنشان کرد: مقامات رژیم آل خلیفه فرصت هيچ راهکار سياسي را در برابر مردم باقي نگذاشته اند و مردم بناچار مجبورند درمقابله با این رژیم لجوج، تحرک بيشتري داشته باشند.

وی ،مقامات رژیم آل خلیفه را به فريب افکار عمومي و جامعه بين المللي بويژه درزمينه به اصطلاح گفت وگو های ملی متهم کرد و برگزاري همه پرسي درباره نتايج گفت وگوها را خواستار شد تا زمينه براي تشکيل دولت و مجلسي منتخب و با اختيارات کامل فراهم شود.

دبيرکل مجمع ملي دموکراتيک بحرين تاکيد کرد: مقامات بحريني بخوبي مي دانند که نتوانسته اند رضايت مردم را جلب کنند و به همین دلیل به راه حل امنيتي متوسل شده اند.

عباس با تاکید به اینکه " سیاست های رژیم آل خلیفه محکوم به شکست است"، اظهار داشت :ادامه تظاهرات نشان مي دهد که مردم به رژیم بحرین و نتايج اعلام شده گفت وگوها باور ندارند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها