افشای نقش موساد درترور دانشجوی ایرانی

افشای نقش موساد درترور دانشجوی ایرانی
سه شنبه 11 مرداد 1390 - 05:26

هفته‌نامه آلماني اشپيگل در گزارشي با افشاي نقش دستگاه اطلاعاتي رژيم صهيونيستي (موساد) در ترور "داريوش رضايي‌نژاد " دانشجوي ايراني، اين ترور را نخستين برنامه پرسروصداي رئيس جديد موساد عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، اشپيگل به نقل از يك منبع آگاه با اشاره به ترور "داريوش رضايي‌نژاد " دانشجوي فوق‌ليسانس دانشگاه خواجه نصير تاکید کرد: اين نخستين عمليات پرسروصداي "تامير پاردو" رئيس جديد موساد به شمار می آید.

اشپیگل در ادامه این گزارش مدعي شد: آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در وين با اشاره به همكاري رضايي‌نژاد با برنامه هسته‌اي ايران، اعلام كرده است كه وی روي ساخت قطعاتي كار مي‌كرده كه مشابه آنها در برخي قطعات مرتبط با برنامه هسته‌اي به كار برده مي‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: مقام‌هاي اسرائيلي ظاهراً ترجيح مي‌دهند موضوع را در ابهام نگه دارند، و در این زمینه هيچ اظهار نظري نكنند؛ همين سكوت اسرائيل سؤالات بسياري را مطرح كرده است.

"ايهود باراك " وزير جنگ رژيم صهيونيستي در رابطه با نقش احتمالي تل‌آويو در ترور رضايي‌نژاد گفته است: تل‌آويو به اين پرسش پاسخي نمي‌دهد.

اشپيگل تاکید کرد، "منابع نزديك به دستگاه‌هاي اطلاعاتي در خصوص نقش موساد در ترور افراد مرتبط با فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران كمتر ترديد دارند ".  



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها