يک فعال بحريني تاکید کرد:

ناتوانی آل خلیفه در بهبود چهره خود

ناتوانی آل خلیفه در بهبود چهره خود
جمعه 14 مرداد 1390 - 18:39

يک فعال بحريني تاکيد کرد : با وجود تلاشهاي رژيم بحرين براي بهبود وجهه خود در جهان، هنوز زبان خشونت در اين کشور حاکم است.

"سيد ياسين الموسوي" شامگاه جمعه به شبکه خبري العالم گفت: شعار "امنيت براي همه" که جمعيت وفاق آنرا براي راهپيمايي امروز در کرزکان اعلام کرد، از وضعيت بد امنيتي در بحرين پرده بر مي دارد؛ به طوري که مردم به خصوص در روستاهاي با صداي تيراندازي به خواب مي روند.

وي افزود: با آنکه رژيم آل خلیفه کميته تحقيق تشکیل داده، اما هنوز زبان خشونت در اين کشور حاکم است و واقعيت نشان دهنده تناقض بين گفتار و رفتار رژيم است.

الموسوي خاطرنشان کرد: ملت بحرين با وجود همه مشکلات از جمله اخراج از کار، ممنوعیت ادامه تحصیل در دانشگاه و اعمال تبعيضها، خواسته هاي خود را محقق خواهند ساخت.

اين فعال سياسي بحرينی تاکید کرد، کميته تحقيق که پادشاه اين کشور در خصوص رويدادها و روند اخراج از کار، بازداشت شدگان و غيره تشکيل داده است، به نتیجه ای نخواهد رسید.

الموسوي گفت: کميته تحقيق و حقيقت ياب وابسته به تصميمات پادشاه است و نتايج آن هيچ تضميني ندارد؛ اين مسئله، تحقيق اين کميته را از هم اکنون مورد ترديد قرار مي دهد.

اين فعال سياسي بحرينی، با انتقاد از سکوت دولتها و مجامع رسمی بين المللي و سازمانهای مدعی دفاع از حقوق بشر در خصوص رويدادهاي بحرين تاکيد کرد: رژيم آل خلیفه به هيچ کميته بيطرفي اجازه تحقيق درباره رويدادهاي اين کشور نخواهد داد، زیرا اين کار چهره واقعي این رژیم را براي جهان آشکار خواهد کرد.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها