حملات به غزه براي سرپوش بربحران اسراييل

 حملات به غزه براي سرپوش بربحران اسراييل
يکشنبه 16 مرداد 1390 - 14:59

غزة (العالم)ـ قائم مقام وزيرامورخارجه دولت فلسطين در نوار غزه تاکيد کرد: هدف رژيم اشغالگر از حملات بي وقفه به نوارغزه، سرپوش گذاشتن بر بحران هاي داخلي اجتماعي و اقتصادي اين رژيم است.

"غازي حمد" يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: حمله به نوارغزه سياست ثابت صهيونيستها است تا بدين وسيله افکار عمومي را از اوضاع داخلي اين رژيم منحرف سازد .

وي افزود: رژيم صهيونيستي ، با کشتار و سيطره بر اراضي نوار غزه و محاصره و مجازات هاي گروهي فلسطينيان اين منطقه و شهرک سازي و مصادره اراضي  کرانه باختري درصدد است بر اين مناطق  تسلط يابد .

حمد انواع حملات بي وقفه رژيم صهيونيستي به نوار غزه را حامل پيام حضور اشغالگران دانست و تاکيد کرد که اين رژيم در صدد است از نوار غزه به عنوان ابزاري براي رهايي از مشکلات و ايجاد خفقان هاي داخلي استفاده کند .

معاون وزيرامورخارجه دولت فلسطين در نوار غزه با اشاره به اقدامات بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي براي رهايي از بحران هاي داخلي و ناکامي وي درزمينه امنيتي و اجتماعي افزود: سياستمداران رژيم در ايجاد بحران و فريب افکار عمومي نسبت به ناکامي داخلي خود يد طولايي دارند.
 
وي افزود: ما نيازمند تشکيل جبهه سياسي قدرتمندي هستيم تا به عنوان يک سد نفوذناپذير در برابر بازي هاي نتانياهو چه در برابر اقدامات متجاوزانه وي به نوار غزه يا فريب افکار عمومي در خصوص صلح و ايجاد دو دولت بايستد .

وي تاکيد کرد: رژيم صهيونيستي تلاش مي کند تا بحران هاي خود را به بيرون از منطقه صادرکند و تجربه ثابت کرده است اين رژيم نمي تواند عليرغم بودجه هاي کلاني که براي بخش امنيتي اختصاص داده از خود حفاظت کند اين در حالي است که شهرک نشينان هم اکنون به عنوان باري بر دوش اقتصاد اين رژيم سنگيني مي کنند. 

پربیننده ترین خبرها