صهیونیستها و شکنجه کودکان اسیر فلسطینی

 صهیونیستها و شکنجه کودکان اسیر فلسطینی
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 - 06:20

مرکز مطالعات اسراي فلسطين گزارش داد که نظاميان رژيم صهيونيستي کودکان اسير فلسطيني را تا زمان آزادي آنها تحت شکنجه هاي مختلف قرار مي دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، مرکز مطالعات اسراي فلسطين در گزارش خود آورده است: کودکان فلسطینی شکنجه می شوند و مسئولان زندان هاي رژيم صهيونيستي با آنان مانند اسراي بزرگسال برخورد مي کنند

و به اشکال مختلف کودکان را تحت فشارهاي رواني قرار مي دهند.

مرکز مطالعات اسراي فلسطين از جمله بدرفتارهاي و شکنجه های مسئولان زندان هاي رژيم صهيونيستي علیه کودکان فلسطینی اسير را " نشاندن کودکان اسير بر روي صندلي براي بازجويي با دست و پاهاي بسته، قرار دادن نايلکسي بد بو بر روي سر آنان و محروم کردن آنان از خواب، نگهداری آنها هفته ها در سلول هاي انفرادي و کتک زدن شديد این کودکان اسیر با وسايل متعدد دانست.

این مرکز "خاموش کردن سيگار بر روي بدن کودکان اسیر فلسطینی، محروم کردن آنان از درمان و بازجويي درحالت برهنه، تهديد به بازداشت مادران يا خواهران آنان و تخريب خانه آنها و استفاده از موسيقي هاي آزاردهنده و زجرآور را از دیگر شکنجه های مسئولان زندانهای رژیم صهیونیستی برشمرد.

"رأفت حمدونه" آزاده فلسطینی و مدیر مرکز مطالعات اسرای فلسطین با اشاره به گزارش سازمان جهاني دفاع از کودکان "DCI"  اقدامات وحشيانه وغيرقانوني مسئولان زندان هاي رژيم صهيونيستي عليه کودکان فلسطینی اسير گفت: حدود 245 کودک فلسطيني همچنان از اقدامات وحشيانه مسئولان صهيونيستي در زندان هاي اين رژيم رنج مي برند و برخي از آنها هم تحت محاکمه هاي نظامي غيرقانوني با استفاده از قوانيني موسوم به قوانين فوق العاده قرار گرفته اند.

وي آزادي کودکان فلسطینی اسير در زندان هاي رژيم صهيونيستي را خواستار شد و گفت: اين اسرا حتي درصورت محکوميت به اين علت که محاکمه آنان غيرقانوني بوده و همه بازجويي ها و اعترافات گرفته شده از آنها با اعمال زور و وحشت صورت گرفته است، بايد آزاد شوند.

حمدونه از خبرنگاران، سياستمداران، حقوقدانان و رسانه هاي گروهي خواست که موضوع کودکان اسير فلسطيني و تجاوزات مسئولان رژيم صهيونيستي عليه آنان را در صدر اولويت ها و برنامه هاي افشاگرانه خود قرار دهند.

وي همچنين از همه موسسات و مراکزي که به مسائل اسرا و کودکان رسيدگي مي کنند، خواست که تجمعي را براي همبستگي با کودکان اسير فلسطيني و اعلام حمايت از آنان برگزار کنند.

پربیننده ترین خبرها