دبيرکل جنبش ناصريهاي دمکرات لبنان :

عزت واقعی با الگوی انقلاب اسلامی ایران

عزت واقعی با الگوی انقلاب اسلامی ایران
پنج‌شنبه 10 شهريور 1390 - 09:08

دبير کل جنبش ناصريهاي دمکرات لبنان از ملتهاي عرب خواست براي رسيدن به استقلال، آزادي و کرامت واقعي از انقلاب اسلامي ايران الگو بگيرند.

" خالد الرواس "در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : توصيه اي که آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ارائه کردند، این بود که برای کمک به ملتهای مستضعف و مظلوم در برابر مستکبران و ظالمان باید از اصول انقلاب اسلامي ايران الگوبرداری شود

وي افزود : آمريکا و رژیم صهیونیستی براي تسلط بر کشورهاي عربي تلاش مي کنند؛ این در حالیست که ملتهاي عرب در راه بازپس گيري هويت و رسيدن به اهداف ملي خود شهيد مي دهند.

خالد الرواس اظهار داشت : امت اسلام قدس را اولین قبله مسلمانان مي داند و به مبارزه تا بازپس گيري همه حقوق سلب شده اعراب و مسلمانان ادامه مي دهد.

دبيرکل جنبش ناصريهاي دمکرات لبنان تاکيد کرد : هدف انقلاب هاي مردمي در منطقه اين است که هويت ملتها بعد از چند دهه ظلم و ستم و دوري از مسئله اصلي يعني قدس و فلسطين و سلطه رژیم صهیونیستی و آمريکا بر اراده و ثروت هاي آنها، بازپس گرفته شود.

وي تاکيد کرد:ملتهاي عرب و مسلمان بايد منافع خود را دور از منافع آمريکا ببينند، زيرا آمريکايي ها نمي توانند شريک ملتها در مبارزه عليه ظلم و ستم باشند، آنها براي بقاي رژیم صهیونیستی تلاش مي کنند و سعي دارند منافع خود را تامين و ثروت هاي ملتها را غارت کنند.

خالد الرواس گفت: آمريکا حامي تروريسم در جهان است و امروز سعي دارد بحران هاي اقتصادي خود را به کشورهاي عربي صادر و ثروت هاي آنها را غارت کند.

و ی افزود : آمریکا می خواهد شکست هاي اقتصادي و سياسي خود را در چارچوب طرح هاي خاورميانه جديد و  رواج هرج و مرج هدفمند، جبران کند

دبيرکل جنبش ناصريهاي دمکرات لبنان هشدار داد : آمريکا خواستار تقسيم مجدد منطقه است و قصد دارد انقلاب ها را در مصر ، بحرين ، تونس ، ليبي و يمن ناکام بگذارد.

 

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها