تقدير جبهه خلق از بیانات مقام معظم رهبري

 تقدير جبهه خلق از بیانات مقام معظم رهبري
يکشنبه 10 مهر 1390 - 07:51

عضو دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين با قدرداني از بيانات مقام معظم رهبري در پنجمين کنفراس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين در تهران، اين کنفرانس را جهشي در دفاع از حقوق ملت فلسطين عنوان کرد.

"ابو احمد فؤاد" روز يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين جهشي در حمايت و تاييد مساله فلسطين از سوي بسياري از کشورها و سازمان هاي سياسي است.

وي تاکيد کرد، جبهه خلق براي آزادي فلسطين به اصول فلسطين پايبند است که تاکيد مي کند مساله فلسطين مساله محوري امت عربي و اسلامي و همه آزادگان جهان است.

عضو دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين گفت: با توجه به تسلط امپرياليسم و قدرت هاي استکباري بر سازمان ملل و تسلط آمريکا بر آن لازم است مساله فلسطين و رويارويي عربي- اسراييلي در سطح کشورهاي اسلامي و امت مسلمان به صورت يکپارچه و متحد پي گيري شود.

فواد با اشاره به اين که آمريکا بزرگ ترين حامي جنايت هاي رژيم اسراييل در منطقه است؛ اظهار اميدواري کرد که کنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين در تهران زمينه ساز آشتي فلسطيني ها و اتحاد امت عربي و اسلامي در حمايت از فلسطين شود.

وي بر لزوم پرهيز از هرنوع عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي تاکيد کرد.

پنجمين کنفرانس بين المللي دو روزه حمايت از انتفاضه فلسطين که از ديروز (شنبه) با حضور نمايندگان بيش از 70 کشور و انديشمندان و دانشمندان مختلف جهان، در سالن اجلاس سران در تهران و با سخنراني مقام معظم رهبري آغاز به کار کرد امروز (يکشنبه) به کار خود پايان مي دهد.

پربیننده ترین خبرها