در راستای یهودی سازی بیشتر صورت می گیرد؛

ساخت 300 واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری

ساخت 300 واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری
يکشنبه 17 مهر 1390 - 06:16

کميته موسوم به ساماندهي و ساخت و ساز در شهرداري رژيم صهيونيستي در شهر اشغالي قدس با طرح جديد احداث 300 واحد مسکوني جديد در قالب 11 بلوک در شهرک صهيونيست نشين "بسگات زئيف" موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، هفته نامه "کول هایر" نوشت: به رغم بحران بین المللی ناشی از تصویب احداث 1100 واحد مسکونی در شهرک "گیلو"، کمیته ساماندهی و ساخت و ساز قدس با این طرح جدید نیز موافقت کرد.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، "الیشع بیلگ" عضو شورای شهر اشغالی قدس مدعی شد که این طرح عبارت از اعطای مجوز و افزایش ساخت و ساز است و نمی توان مانع از صدور مجوزهای ساخت شد.

وی افزود: شهرک های بسگات زئیف، گیلو و راموت هم همین حکم را دارند و باید بیشترین میزان منازل در آنها ساخته شود تا از حجم بحران مسکن و فقدان واحدهای مسکونی کاسته شود و بر این مساله نیز تاکید شود که محله های جدید احداث شده پس از سال 67 19 میلادی، بخش لاینفک قدس هستند.

رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای غربی بویژه آمریکا بدون توجه به درخواست سازمان ملل و جامعه جهانی به روند شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن در راستای یهودی سازی هرچه بیشتر این منطقه ادامه می دهد.



پربیننده ترین خبرها