مهمان پرست تاکید کرد:

ترور سفير سعودي سناريوي تکراری آمريكا

ترور سفير سعودي سناريوي تکراری آمريكا
چهارشنبه 20 مهر 1390 - 04:21

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان ادعاي طراحي ترور سفير سعودي در آمريكا را عاري از هرگونه صحت دانست، و ضمن تكذيب قوي آن، اين ماجرا را سناريويي تکراري توصيف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامين مهمان پرست در واكنش به ادعاي واهي و بي اساس مقامات آمريكايي مبني بر شركت ايران در عمليات تروريستي در خاك آمريكا، گفت: اين گونه رفتارهاي نخ نما كه مبتني بر سياست هاي خصمانه و ديرينه محور آمريكايي - صهيونيستي است نمايش مضحكي به شمار مي رود كه در راستاي سناريوسازي هاي خاص و با اهداف تفرقه افكنانه از سوي دشمنان اسلام و منطقه تعقيب مي شود.

وي تصريح كرد: طراحان اين قبيل سناريوهاي ساختگي هدفي جز ايجاد اختلاف و كمك به خروج رژيم صهيونيستي از انزواي موجود ندارند.

مهمان پرست تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران نظامي مبتني بر اخلاق و ارزش هاي اسلامي بوده و همواره نسبت به خطر توطئه دشمنان منطقه هشدار داده است و اين قبيل سناريوسازي هاي تكراري در شرايطي از سوي محور آمريكايي - صهيونيستي مطرح مي شود كه منطق و سياست هاي آمريكا در داخل و در سطح منطقه با ناكارآمدي جدي و اعتراض هاي گسترده داخلي و جهاني مواجه شده اند.

سخنگوي وزارت خارجه گفت كه روابط جمهوري اسلامي ايران و عربستان سعودي مبتني بر احترام متقابل بوده و طرح چنين ادعاي كذبي ره به جايي نبرده و تأثيري در اذهان عمومي برجاي نخواهد گذاشت.  



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها