حزب الله: همه مسلمانان هدف سناریوی آمریکا هستند

حزب الله: همه مسلمانان هدف سناریوی آمریکا هستند
يکشنبه 24 مهر 1390 - 08:32

معاون دبيرکل حزب الله لبنان با اشاره به تلاش آمريکا براي تخريب چهره جمهوري اسلامي ايران در کشورهاي عربي و اسلامي، هدف از سناريوي اخير کاخ سفيد را فتنه انگيزي بين مسلمانان دانست.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "شیخ نعیم قاسم" در همایشی در بیروت گفت: اتهام آمریکا به ایران بیشتر به فیلم های بی محتوای پلیسی آمریکایی شباهت دارد تا اینکه به واقعیت نزدیک باشد.

وی افزود: آمریکا بدنبال تبلیغ و جلب حمایت دیگران در ارتباط با این اتهام باطل و شکست خورده است، زیرا ایران عقده ای واقعی برای آمریکا و مانعی در برابر توطئه ها و نقشه های آن در منطقه است.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: آمریکا پس از شکست نقشه هایش در منطقه خاورمیانه، دریافت که ایران قطب معنوی منطقه است، به همین دلیل باید نوک پیکان خود را بسوی این کشور نشانه رود؛ بنابراین اتهام اخیر آمریکا برای فتنه انگیزی بین مسلمانان، و سرپوش گذاشتن بر شکستهایش در منطقه است.

وی افزود: همه ما می دانیم که ایران در مدت 32 سال با محاصره ها، حمله ها و همه فشارهای و توطئه های بین المللی مقابله کرد، ولی در نهایت قدرتمند، سربلند و محکمتر از گذشته از آنها خارج شد؛ ایران امروز از گذشته قدرتمندتر شده است.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، پیش بینی کرد: توطئه ها با پیروزی های بیشتر، افزایش یابد؛ و با هر پیروزی با چالشها و تهدیدهای بزرگتری روبرو می شویم؛ ولی با این چالشها نیز نتایج در آینده بهتر خواهد بود.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها