درتماس تلفنی با خانواده اش از زندان بحرین؛

مشیمع از تزریق داروی مشکوک به خود خبرداد

مشیمع از تزریق داروی مشکوک به خود خبرداد
دوشنبه 25 مهر 1390 - 07:09

منامه (العالم) ـ حسن مشيمع مخالف زنداني رژيم بحرين و دبيرکل جنبش "حق" در يك تماس تلفني با خانواده اش تاكيد كرد: در حالي که چشمان وي بسته بود داروي مشکوکي به وي تزريق کردند.

به گزارش دوشنبه شبکه خبري العالم مشيمع خاطرنشان کرد: از آنجا که چشمانش بسته بود نتوانسته است از ماهيت اين دارو و محتويات آن مطلع شود و نيز افزود که نتوانست کسي را كه مسوول اين اقدام بود، بشناسد.

محمد مشيمع پسر حسن مشيمع در تماسي با شبكه العالم درباره سرنوشت پدرش ابراز نگراني كرد بويژه كه مقامات با تحويل دادن مدارک معاينات پزشکي وي مخالفت كردند.

فرزند حسن مشيمع دبيرکل جنبش بحريني "حق" که در زندان رژيم آل خليفه به سر مي برد، درباره مداواي پدرش از سوي حکومت بحرين اظهار ترديد کرد و گفت: به دنبال انتقال پدرم به بيمارستان نظامي وضعيت سلامتي وي روز به روز در حال بدتر شدن است.

محمد المشيمع گفت: گزارش هاي پزشکي ارايه شده از سوي حکومت درباره وضعيت سلامتي پدرم با گزارش هاي پزشک شخصي وي در لندن کاملا تناقض دارد.

مشيمع افزود: ما در دوره بازداشت پدرم نتوانسته ايم با وي ملاقات کنيم و در حال حاضر وي در بازداشتگاه "غرين" که بازداشتگاه ويژه ارتش است به سر مي برد و جز براي به اصطلاح مداوا و تزريق داروهاي مشکوکي که هر دو ماه يک بار به وي تزريق مي شود، او را به بيمارستان منتقل نمي کنند.

فرزند دبيرکل جنبش بحريني "حق" به همکاري نکردن کميته حقيقت ياب به رياست "بسيوني" براي بررسي وخامت وضعيت جسماني پدرش اشاره و تصريح کرد: از چندين سازمان انساني و حقوق بشري بين المللي درخواست کرده ايم تا با دبيرکل جنبش بحريني "حق" ديدار کنند.

وي افزود: خانواده ما همچنان منتظر پاسخ اين سازمان ها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها