خاخام صهیونیست: فلسطینی‌ها را بکشید اسیر نکنید

خاخام صهیونیست: فلسطینی‌ها را بکشید اسیر نکنید
سه شنبه 26 مهر 1390 - 09:47

يك خاخام سابق در ارتش رژيم صهيونيستي، سربازان اين رژيم را به كشتن فلسطيني هاي مظنون به فعاليت هاي ضد اسرائيلي به جاي دستگيري آنان تشويق كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از روزنامه القدس العربی، اويخاي رونتسكي خاخام سرشناس سابق در ارتش اسرائيل در گفت و گو با راديو راستگراي افراطي موسوم به شبكه هفت گفت: در موارد مظنون بودن سربازان به ارتكاب فعاليت ضد اسرائيلي فلسطيني ها، بايد به سادگي به آنان شليك كنند حتي اگر آنان در بين خانواده خود باشند زيرا به زعم وي اين افراد خرابكار بوده و بايد كشته شوند.

این خاخام نظامی صهیونیست که مانند دیگر خاخام‌های این رژیم کینه‌ای عجیب نسبت به مردم فلسطین دارند، در ادامه گفت: در بسياري از موارد نبايد فلسطيني ها را تحويل دادگاه داد بلكه بايد از تدبير افسران و سربازان اسرائيلي بهره برد به اين معني كه هنگامي كه آنان براي دستگيري يك خرابكار اعزام مي شوند بايد به او تيراندازي كنند.

رونتسكي اعتراف كرد كه نيروهاي اسرائيلي تحت عنوان عمليات دستگيري، برخي فعالان فلسطيني را اعدام كردند به اين ترتيب كه در برخي موارد هر چند در ظاهر دستور دستگيري فلسطيني ها داده مي شود اما سربازان با شليك گلوله آنان را به قتل مي رسانند.

وي گفت فلسطيني هايي كه موفق مي شوند فرار كنند بايد محاكمه و به اعدام محكوم شوند. این اظهارات هم‌زمان با برنامه تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی ناشی از عمق ناراحتی و عصبانیت این رژیم از این برنامه است. به گونه‌ای که اختلافات متعددی میان سران این رژیم و همچنین احزاب داخلی آن بر سر این مبادله به وجود آمده است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها