خشنودی آوارگان فلسطینی از آزادی اسرا

خشنودی آوارگان فلسطینی از آزادی اسرا
چهارشنبه 27 مهر 1390 - 16:06

آزادي اسراي فلسطيني موجي از شور و شعف را در اردوگاه آوارگان فلسطيني در لبنان به همراه داشته است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، " احمد مصطفي " از رهبران جبهه دمکراتيک خلق براي آزادي فلسطين روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم گفت : عمليات تبادل اسرا نشان داد که راه مقاومت دستاوردهاي بزرگي به دنبال خواهد داشت، و به آزادي شمار بيشتري از اسراي فلسطيني در زندان هاي اشغالگران خواهد انجاميد.

"رأفت مره" مسئول سياسي جنبش حماس در بيروت اظهار داشت: مقاومت فلسطين همه خطوط قرمز تعيين شده از سوي رژیم اشغالگر صهيونيستي را در هم شکست، و  پوزه ارتش اشغالگر صهيونيست را به خاک ماليد و همچنان به اين راه ادامه مي دهد.

يک شهروند فلسطینی ساکن اردوگاه آوارگان فلسطینی به خبرنگار العالم، گفت: این مناسبت براي همه ملت فلسطين در داخل سرزمين مادري و آوارگان فلسطيني در سراسر جهان، جشن و شادي است؛ ما اين روز و بازگشت اسرا را به مادران و خانواده هايشان تبريک مي گوييم.

از سوی دیگر، " عبد ا... ابو شلبک" از اسرای آزاده فلسطینی که 20 سال در اسارت رژیم اشغالگر بود، در گفت و گو با خبرنگار العالم در رام الله اظهار داشت: اسرا مي دانستند که نيروهاي مقاومت همه تلاش خود را براي آزاديشان از زندان هاي رژيم صهيونيستي بکار مي گيرند.



پربیننده ترین خبرها