توطئه شورای همکاری در یمن

توطئه شورای همکاری در یمن
سه شنبه 24 آبان 1390 - 14:43

سخنگوي تشکل انقلابي جوانان يمن، طرح شوراي همکاري کشورهاي حاشيه خليج فارس براي حل بحران اين کشور را توطئه اي واقعي دانست.

" فخر العضب" روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم، با تاکید بر اینکه اعلام آمادگی علی عبدالله صالح دیکتاتور یمن برای کناره گیری از قدرت، تلاشی برای افزایش بحران در این کشور است، افزود : اظهارات صالح با هماهنگی شورای همکاری خليج فارس که مي خواهد انقلاب يمن را به بحراني سياسي تبديل کند، بیان شده است؛ اما ما تاکيد مي کنيم انقلابي واقعي در جريان است که خواستار سرنگوني کامل رژيم است.

وي خاطرنشان کرد: امروزه توطئه اي واقعي به نام طرح پيشنهادي شوراي همکاري در جريان است؛ اين کشورها به خصوص عربستان سعودي از آن بيم دارند که بادهاي تغيير در کشورهايشان نيز بوزد.

سخنگوي کميته اجرايي انقلاب مردمي جوانان يمن، در ادامه با اشاره به اینکه انقلابیون یمن به افرادی در گارد ریاست جمهوری و اطلاعات مرکزی، اعتماد دارند، افزود: ما تنها به افرادی نجيب در جامعه بين المللي و دولتهايي که براي اراده ملتمان احترام قائلند و براي دستيابي اين ملت به آرزوي تغيير رژيم در کنار آن مي ايستند، اعتماد مي کنيم.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها