حمایت احزاب دیدار مشترک از جنایتهای رژیم یمن

حمایت احزاب دیدار مشترک از جنایتهای رژیم یمن
سه شنبه 24 آبان 1390 - 18:16

عضو مرکز اطلاع رساني در ميدان التغيير يمن، مذاکره احزاب ديدار مشترک با رژيم عبدالله صالح طبق طرح شوراي همکاري کشورهاي حاشيه خليج فارس را اقدامي در راستاي سرپوش گذاشتن بر جنايتهاي اين رژيم دانست.

"حسن لقمان" شامگاه سه شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم گفت: سخنان صالح درباره آمادگي براي کناره گيري از قدرت، 90 روز پس از امضاي طرح شوراي همکاري، مانور و فريبي بيش نيست؛ ما جوانان انقلابی در همه ميدانهاي کشور از همان روز اول با این طرح که فقط توطئه اي عليه انقلاب است، مخالفت کرديم.

وي خاطرنشان کرد: اين تلاشي است براي سرپوش گذاشتن بر جنايتهايي که عليه ملت ما صورت مي گيرد، به همین دلیل ما احزاب ديدار مشترک را مسئول آن مي دانيم، زيرا آنها با رژيم مذاکره مي کنند، مذاکراتي که هيچ سودي ندارد.

حسن لقمان ادامه داد : آنها به خوبي مي دانند که رژيم دروغگو و فريبکار است و مساله اکنون گمراه کردن افکار عمومي و سرپوش گذاشتن بر جنايتهاي رژيم از طريق ابتکار شورای همکاری و حضور فرستاده سازمان ملل است؛ هرکسي که در اين ابتکار سهيم باشد، در واقع در قتل مردم يمن سهيم شده است.

عضو مرکز اطلاع رساني در ميدان التغيير يمن، اظهار داشت: ما به تشديد فعاليتهاي انقلابي مسالمت آميز خود و تحصن ها ادامه مي دهيم و جهانيان بايد خيلي جدي از یمنی ها حمايت کنند؛ شوراي امنيت و سازمان ملل و اتحاديه عرب نبايد در قبال اوضاع سوريه و يمن برخوردي دوگانه داشته باشند؛ برخورد دوگانه آنها بيانگر توطئه قدرتهاي خارجي عليه انقلاب يمن است.



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها