اسناد ایران آمریکا را رسوا می کند

اسناد ایران آمریکا را رسوا می کند
پنج‌شنبه 26 آبان 1390 - 13:52

نائب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد، اسناد تهران درباره حمايت واشنگتن از تروريست ها، هيچگونه ترديدي را در زمينه حمايت وپشتيباني آمريکا از گروهک هاي تروريستي ضد ايران باقي نميگذارد.

" حجت الاسلام والمسلمین حسين ابراهيمي " روز پنج شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : صد مدرک و سندي که رهبر معظم انقلاب اسلامي از آن ها ياد کرد ، بخشي از آن ها بسيار مهم هستند و ثابت مي کنند که آمريکا از گروهک هاي تروريستي حمايت کرده است؛ گروهکهایی که در ايران مرتکب عمليات انفجاري شدند و آمريکا نيز اين عمليات را محکوم نکرد.

این نماينده مجلس خاطر نشان کرد : در صورت ارائه این اسناد به دنیا ، کشورهاي مدعي مبارزه با تروريسم رسوا خواهند شد؛ این اسناد ثابت مي کند که آمریکایی ها از گروهک تروریستی ريگي  حمایت شدیدی می کردند.

وی افزود: وقتی اعضاي اين گروهک بازداشت شدند به حمايت و پشتيباني فني و لجستيکي و آموزشي  آمريکا، اعتراف کردند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: رييس گروهک تروریستی ريگي پیش از بازداشت براي شرکت در نشستي در پايگاه نظامي آمريکا در قرقيزستان بود، و سازمان اطلاعات ايران موفق شد، هنگام عبوراز ايران  این تروریست را بازداشت کند؛ درحالیکه او از حمايت ويژه آمريکا برخوردار بود.

ابراهيمي در پاسخ به اين سئوال که آيا اسناد مزبور در اختيار رسانه ها نيز قرار خواهد گرفت ، گفت : همه اين اسناد از طريق رسانه ها به اطلاع افکار عمومي جهان خواهد رسيد.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها