تحلیلگر عراقی هشدار داد:

هدایت کودتا علیه انقلابها توسط آل سعود

هدایت کودتا علیه انقلابها توسط آل سعود
شنبه 14 خرداد 1390 - 13:18

نويسنده و تحليلگر سياسي عراقي وحدت را تنها راهکار ايستادگي ملت هاي عربي و اسلامي در برابر توطئه هاي منطقه اي و بين المللي ضد انقلاب هاي خاورميانه دانست و تاکيد کرد که عربستان سعودي هدايت کودتا عليه اين انقلاب ها را به دست دارد.

" عبدالزهره آل ماجد" بعد از ظهر شنبه در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت : امام خميني ( ره ) در طول دوره مبارزاتي خود منادي گردهم آوردن جمعيت هاي مسلمان براي مقابله با استکبار جهاني بود؛ اين در حالي بود که استکبار جهاني سعي داشت سلاح ويرانگر فرقه گرایی را براي از هم گسستن جوامع اسلامي به خدمت بگيرد.

وي با تاکيد بر ضرورت پشت سر گذاشتن منافع محدود و گروهي؛ جلوگيري از تفرقه به منظور فراهم شدن زمينه مقابله با نيروهاي استکبار در ميان صفوف مسلمانان را خواستار شد.

آل ماجد تاکيد کرد: ملت ها با وحدت که از آموزه هاي دين مبين اسلام است ، قادر خواهند بود در برابر توطئه هاي حکام خود را که از آمريکا دستور مي گيرند ، ايستادگي کنند. در حال حاضر ملت هاي بيدار ، مسير حرکت انقلاب اسلامي و ملت ايران را به عنوان الگويي فرا راه خود قرار داده اند.

وي خاطر نشان کرد : ملت عراق موضع خود را مشخص کرده و اواخر امسال آخرين سرباز آمريکايي  از عراق خارج خواهد شد، و عراقی ها به هيچ وجه اجازه بازگشت به آن ها نخواهند داد.

اين تحليلگر سياسي عراقي تاکيد کرد که قدرت و توانايي ملت ها به ويژه در اعتماد به جوانان در تونس و مصر و عراق و ديگر کشورهاي عربي ثابت کرد که اگر ملت ها اعتماد به نفس داشته باشند و بر خدا توکل کنند و به فرهنگ عربي و اسلامي خود پايبند باشند، قادر به اداره موفقيت آميز کشور خود هستند.

آل ماجد عملکرد منفي استکبار و توطئه چيني در مسير انقلاب ها را محکوم کرد، و عربستان سعودي را مسئول و فرمانده عمليات کودتا ضد انقلاب هاي عربي دانست.



پربیننده ترین خبرها