گاف بزرگ روزنامه الوطن بحرین

گاف بزرگ روزنامه الوطن بحرین
جمعه 2 ارديبهشت 1390 - 05:04

روزنامه بحريني (الوطن) در اقدامي ناشيانه و غيرحرفه اي ، يک خبر مربوط به بيانيه منتسب به جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) که مربوط به 24 فوريه سال 2009 ميلادي بوده است را جعل و ديروز چهارشنبه ، 20 آوريل 2011 ( 31 فروردين 1390) درسايت خود منتشرکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، روزنامه بحرینی با این " گاف بزرگ " و " سوء استفاده " از خبری قدیمی تلاش کرده است تا شاید افکار عمومی را از جنایات رژیم حاکم بحرین منحرف سازد و بتواند تایید یک جنبش فلسطینی ازعملکرد نظامی و امنیتی این رژیم درسرکوب و کشتار مردم بحرین را القا کند.

 

این روزنامه بحرینی خبری را که به نقل از سایت ( الاسلام الیوم) با این عنوان " حماس اظهارات ایران در مورد بحرین را محکوم کرد" در شماره دیروز خود منتشر کرد که مربوط به حدود دو سال قبل و واکنشی به اظهارات نسبت داده شده به جناب آقای ناطق نوری درباره بحرین بوده است.

 

جنبش حماس در بیانیه دو سال قبل خود از مواضع بحرین در قبال تجاوزهای سال 2009 رژیم صهیونیستی به نوار غزه قدردانی کرده و افزوده است: آنچه را که منطقه و بویژه کشورهای عربی و اسلامی نیاز دارند روابط مبتنی بر اساس احترام متقابل وهمکاری درخدمت به منافع منطقه و ملت های آن است".

 

الوطن مدعی شده است که بین حماس و ایران روابط راهبردی وجود ندارد.

کارشناسان معتقدند که متوسل شدن مقامات رژیم بحرین به جعل خبر و سوء استفاده از یک خبر قدیمی بیانگر عمق نگرانی و ترس آنان از بیداری اسلامی و اقدامی برای رهایی از فشارهای ملت های مسلمان و عرب است.

رژیم بحرین با همدستی اشغالگران سعودی و چراغ سبز آمریکا، تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین را که خواستار حقوق خود بویژه اصلاحاتی واقعی و ریشه ای در کشورشان، پایان فساد رژیم آل خلیفه ، آزادی و حق تعیین سرنوشت خود هستند ،به خاک و خون کشیده است.

این جنایات رژیم های بحرین و سعودی با اعتراض شدید ملت های آزاده جهان بویژه مسلمان و عرب مواجه شده و آنها را در تنگنا قرار داده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها