با تحقق آشتی ملی؛

قدرت فلسطینیان در برابر اسراییل افزایش می یابد

قدرت فلسطینیان در برابر اسراییل افزایش می یابد
جمعه 4 آذر 1390 - 13:46

رئيس دفتر اطلاع رساني دولت اسماعيل هنيه نخست وزير فلسطين در غزه با اشاربه مذاکرات حماس وتشکيلات خود گردان براي آشتي ملي گفت : مردم فلسطين احساس مي کنند با آشتي ملي بين گروه هاي سياسي ،توانمندي مقاومت در مقابله با آمريکا وصهيونيستها بيشترمي شود.

ابوحشيش رئيس دفتر اطلاع رساني دولت هنيه جمعه درمصاحبه با شبکه خبري العالم گفت:نشست محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان و خالد مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس در راستای اجراي توافقنامه آشتي ملي و پیگیری تفافقات قاهره صورت گرفت.

وی افزود:براساس تصمیمات گرفته شده در دیدار اخیر در قاهره، قرار شده است در ماه آینده گروه های فلسطینی نشستی را بر گزار کنند که درآن، به بررسی تشکيل دولت جديد، پایان بازداشت هاي سياسي و برگزاري انتخابات مجلس قانونگذاري بپردازند.

 ابوحشيش گفت : حسن نيت و عزم گروه هاي فلسطيني تضمين کننده تحقق آشتي ملي فلسطينی است که در صورت تحقق آشتي ملي بهتر مي توان با فشارهاي صهيونيستي - آمريکائي مقابله کرد.

وی افزود : فلسطینیان باريکه غزه بيش از 5 سال است که تحت فشار رژيم صهيونيستي و آمريکا هستند. آنان تلاش می کردند با اعمال این فشارها مردم غزه را مجبور به چشم پوشی از اهداف و آرمان هايشان کنند ولي مردم و دولت فلسطین در غزه با عزم راسخ در مقابل  تمام فشارها ايستادگی کردند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها