تاکيد هنيه بر ايستادگي دربرابر آمريکا

تاکيد هنيه بر ايستادگي دربرابر آمريکا
جمعه 4 آذر 1390 - 16:16

اسماعيل هنيه نخست وزير دولت فلسطين در غزه امروز (جمعه) همزمان با تظاهرات هزاران عضو جنبش حماس وجهاد اسلامي براي اعلام همبستگي با بيت المقدس، بر لزوم ايستادگي در برابر تهديدهاي آمريکا و رژيم صهيونيستي تاکيد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، اسماعيل هنيه نخست وزير دولت فلسطين در نوار غزه در سخناني در مسجد العمري بر لزوم ايستادگي در برابر تهديدهاي رژيم صهيونيستي و آمريكا و عدم تسليم در برابر اين تهديدها تاكيد كرد.
وي گفت: تهديدهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در زمينه قطع كمك هاي مالي بايد با كمك مالي كشورهاي عربي و اسلامي پاسخ داده شود.
هنيه همچنين با اشاره به ديدار محمود عباس رييس تشكيلات خودگردان و خالد مشعل رييس دفتر سياسي حماس ضرورت اجراي توافقنامه آشتي بين گروه هاي فلسطيني در كرانه باختري و نوار غزه را مورد تاكيد قرار داد وافزود: نخستين آزمايش براي اجراي اين توافقنامه آزادي كليه زندانيان سياسي بر اساس توافق انجام شده است.
وي گفت: بياييد با يك برنامه ملي و مقاومت در برابر صهيونيست ها صف هاي خود را فشرده تر كنيم تا به هدف هاي خود در كسب آزادي و استقلال دست يابيم.
تظاهركنندگان جنبش حماس با تجمع در ميدان فلسطين و با سر دادن شعارهايي خواستار ياري رساندن به شهر بيت المقدس شدند.
هزاران نفر از اعضاي جنبش جهاد اسلامي نيز تظاهرات مشابهي با حركت از مقابل مسجد العباس در غرب غزه به سوي خيابان الوحده برگزار كردند. در اين تظاهرات شماري از اسيران آزاد شده فلسطيني شركت داشتند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها