حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی

حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی
سه شنبه 8 آذر 1390 - 03:47

ارتش رژيم صهيونيستي در ساعات اوليه بامداد سه شنبه با انتشار بيانيه اي از شليك چند فروند موشك در ساعات نيمه شب از جنوب لبنان به فلسطين اشغالي خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از خبرگزاری  فرانسه در گزارشی از بیت المقدس، ارتش رژیم صهیونیستی بدون ذكر توضیحات بیشتر افزود : پس از اصابت موشك های شلیك شده از جنوب لبنان به منطقه الجلیل ، ارتش اسراییل با حمله به منطقه ای كه موشك ها ازآنجا شلیك شده بودند ، این حمله موشكی را تلافی كرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با جدی تلقی كردن این رخداد ، مسوولیت آنرا برعهده دولت لبنان دانسته و اعلام كرد دولت لبنان باید از این گونه حملات جلوگیری كند.

بنابراعلام رادیو رژیم صهیونیستی ، 4 فروند از موشك های شلیك شده از لبنان ، به فلسطین اشغالی اصابت كردند و یك فروند موشك دیگر به یك منطقه مسكونی اصابت كرد كه عمل نكرد و منفجر نشد. این رادیو مدعی شد اصابت موشك ها موجب بروز خسارت ناچیز شده است.

یك سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت:فرماندهان محلی ارتش رژیم صهیونیستی درحال ارزیابی اوضاع منطقه مورد اصابت موشك ها هستند در حالی كه به ساكنان شمال فلسطین اشغالی كه موشك ها به آن مناطق اصابت كردند،هشدار داده نشده بود تا به پناهگاه ها بروند.

برخی از منابع آگاه این حمله موشکی را دارای پیام‌های خاصی به سران این رژیم ارزیابی می‌کنند و آن را به تحولات اخیر منطقه و دخالت‌های بیش از اندازه این رژیم مربوط می‌دانند. پیش از این هم بارها شمال فلسطین اشغالی هدف موشک‌هایی قرار گرفته بود که توسط گروه‌های فلسطینی و یا لبنانی شلیک شده است. با وجود آنکه ارتش رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند حزب‌الله لبنان را مسول این اقدامات ارزیابی کند، اما حزب‌الله لبنان به عنوان یک جریان ملی و مذهبی در لبنان دست به اقدام یک‌جانبه‌ای نمی‌زند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها