تاکید سید حسن نصرالله

جريان المستقبل ازايجاد فتنه مذهبي دست بردارد

جريان المستقبل ازايجاد فتنه مذهبي دست بردارد
پنج‌شنبه 10 آذر 1390 - 19:08

دبيرکل حزب الله لبنان گفت : به رهبران و نمايندگان و رسانه هاي جريان المستقبل مي گويم که از رويکرد اهانت به ديگران خودداري کنند، به ويژه اينکه آنها احيانا با بهره برداري از برخي حوادث براي طرح اتهام هايي با هدف ايجاد فتنه مذهبي تلاش مي کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم سيد حسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان پنجشنبه شب خود که به صورت زنده از شبکه العالم نیز پخش شد ، گفت :  ترويج سخناني درباره اينکه حزب الله براي ايجاد مراکز امنيتي در طرابلس تلاش مي کند ، دروغ و بي پايه و اساس است  و متحدان ما در طرابلس ثابت کردند که با وجود اختلاف‌هاي طايفه اي بر حفظ امنيت شهرشان مشتاق‌ترند.

وي برخي گروههاي سياسي لبناني را مورد خطاب قرارداد و افزود :  آنها زماني که رويکرد سياسي در پيش مي گيرند و سخنان سياسي ايراد مي کنند به فحش و اهانت روي مي آورند.

دبيرکل حزب الله لبنان بيان داشت : درباره مساله طرابلس، آنها هفته ها خود و پول خود را صرف اين کار کردند و مدعي شدند که حزب الله در آنجا متحدانش را تجهيز و تحريک مي کند.

وي گفت : ما متحدان خود را چنين نمي دانيم، زيرا آنها از خانواده هاي اصيل سياسي و قديمي تر از  جريان المستقبل هستند و گروهي مردمي واقعي هستند و انتخابات سال هاي 2005 و 2009 نشان داد که آنها با وجود صرف ميلياردها دلار از سوي طرف هاي ديگر، داراي مقبوليت مردمي هستند.

دبيرکل حزب الله لبنان با تاکيد براينکه ما با کسي در لبنان سر جنگ نداريم ، افزود : سعد حريري و گروه 14 مارس روز و شب براي به شکست کشاندن تلاش هاي مشترک عربستان و سوريه به منظور حل بحران لبنان در جريان دادگاه بين المللي برنامه ريزي کردند.

سيد حسن نصر الله گفت که پس از اين رويدادها حزب الله به تلاش براي سقوط دولت سعد الحريري پرداخت زيرا اقدامات آن را خلاف مصالح ملي  و به زيان مردم لبنان مي داند.  

وي با اشاره به اينکه گروه المستقبل بايد از تحريکات مذهبي و فرقه اي براي ايجاد فتنه در لبنان خودداري کند ، اظهارداشت : سعد حريري هنگام تشکيل دولت خود متعهد شد که از حمايت مالي از دادگاه بين المللي رفيق حريري خودداري کند و قضات لبناني را از اين دادگاه فرابخواند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها