سناریوی آل‌خلیفه برای خدمت به انگلیس

سناریوی آل‌خلیفه برای خدمت به انگلیس
دوشنبه 14 آذر 1390 - 15:29

يک فعال سياسي بحريني، انفجار ديروز نزديک سفارت انگليس در منامه را سناريويي از سوي آل خليفه براي خدمت به اهداف انگليس در منطقه دانست.

روز گذشته وزارت کشور بحرین در بیانیه ای از انفجار مینی بوس پارک شده در پارکینگ عمومی نزدیک به مجتمع دیپلماتیک انگلیس در منامه خبر داد، این درحالیست که تدابیر امنیتی در بحرین در ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری شیعیان این کشور به شدت افزایش یافته است.

شيخ " حسين حداد" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم در بیروت، گفت: بحرين با متهم کردن کشورهاي همسايه مي خواهد توجه افکارعمومي را به اين امر جلب کند که برخي طرفهاي خارجي مي خواهند در امور بحرين دخالت کنند، تا به این بهانه نیروهای سپر جزیره را نگه دارد.

وی افزود: این درحالی است که کميته تحقيق به ریاست شریف بسیونی در گزارش خود تاکيد کرده است که نيروهاي سپر جزيره بايد بحرين را ترک کنند.

حسین حداد خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه با اين سناریو بدنبال جلب توجه افکار عمومي، و توجه کشورهاي غربي بويژه پارلمان انگليس است؛ این رژیم مي خواهد افکار عمومي را به سمت انفجار نزديک سفارت انگليس جلب کند، و بر جنایتها و حمله به عزاداران در محرم سرپوش بگذارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها