هشدار سیدحسن نصرالله درباره توطئه علیه مقاومت

هشدار سیدحسن نصرالله درباره توطئه علیه مقاومت
سه شنبه 15 آذر 1390 - 05:04

دبيرکل حزب الله لبنان با هشدار درباره هرگونه توطئه عليه سلاح مقاومت تاکيد کرد، کساني که مي گويند نيازي به مقاومت نيست، اسرائيل را دشمن نمي دانند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سید حسن نصرالله در شب عاشورای حسینی در جنوب بیروت در جمع عزاداران گفت: علیه سلاح مقاومت توطئه نکنید و از آن دست بردارید، زیرا ما با خون خود از آن حمایت می کنیم؛ در جنگ ژوئیه می گفتیم که به حمایت کسی نیازی نداریم، بلکه می گفتیم بگذارید مقاومت از میهن و سرزمین لبنان حمایت کند.

سید حسن نصرالله افزود: برخی می گویند که نیازی به دفاع مقاومت از میهن ندارند، زیرا آنها اسرائیل را دشمن و خطر نمی دانند؛ اما کسانی که اسرائیل را خطر و دشمن می دانند باید از سلاح مقاومت حمایت کنند.

وی با اشاره به پاسداری مقاومت در طول 28 سال گذشته از لبنان، تاکید کرد، به دلیل این که مقاومت از فرهنگ کربلا سرچشمه گرفته است، هیچگونه توطئه و دشمنی نمی تواند از عزم مجاهدان آن بکاهد.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: ما منتظر ستایش کسی نیستیم؛ ما بدنبال قدرت هم نیستیم و پایبندی ما به سلاح و مقاومت انجام وظایفی است که خداوند ما را به آن امر کرده، تا برای حفظ سرزمین و ناموسمان بجنگیم، و نگذاریم مقدساتمان از سوی اشغالگران غارت و پایمال شود.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها