سیدحسن نصرالله:

آمریکا و اسرائیل تهدید واقعی امت اسلامی

آمریکا و اسرائیل تهدید واقعی امت اسلامی
سه شنبه 15 آذر 1390 - 10:49

دبيرکل حزب الله لبنان آمريکا و رژيم صهيونيستي را تهديد واقعي براي امت اسلامي و همه ملتها دانست.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "سید حسن نصرالله" ظهر عاشورا دقایقی پس از حضور علنی و دیدار با عزاداران حسینی، از طریق ویدیو کنفرانس اظهار داشت: تهديد واقعي عليه امت اسلامي و همه ملت ها، طرح آمريکايي - اسرائيلي است. دولت آمريکا و دشمن صهيونيستي بزرگ ترين غارت کننده ذخاير و منابع طبیعی ما هستند؛ ملت های ما هميشه بايد به اين واقعيت ها توجه داشته باشند.

سید حسن نصرالله افزود: آمریاک تلاش کرد تا خودش را بعنوان مدافع آزادی ها در کشورهای عربی معرفی کند؛ دجالهایی که تاریخ حمایت آنها از رژیم های دیکتاتوری را می دانیم؛ آنها از همه رژیم های استبدادی که در دنیای عربی فروپاشیدند، حمایت کردند؛ این طبیعت شیطان است.

وی افزود: دولت آمریکا نیز با کنار کشیدن از حمایت پیروانش در زمان های حساس، بر صفت شیطانی خود تأکید می کند؛ ملتهای عربی و اسلامی باید بدانند که آمریکا دشمن و تهدیدی برای آنها است.

سید حسن نصرالله با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا درباره اینکه دولت او خدماتی بی سابقه را به اسرائیل ارایه کرده، خاطرنشان کرد: در دوران اوباما سی آی ای به آزمایشگاهی برای اسرائیل تبدیل شد.

شکست طرح خاورمیانه بزرگ، به دست ایران و سوریه و مقاومت

سید حسن نصرالله آمریکا را مسئول اسارت هزاران فلسطینی و شکنجه آنها، و اشغال اراضی کشورهای اسلامی و عربی دانست، و گفت: پس از شکست دولت آمریکا در اجرای طرح خود مبنی بر خاورمیانه جدید؛ طرحی که به دست گروه های مقاومت منطقه و کشورهای حامی مقاومت و در مقدمه آن ایران و سوریه شکست خورد؛ واشنگتن برای احیای این طرح از طریق فتنه مذهبی و درگیری های قومی و فرقه ای وارد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان هشدار داد: ما باید بسیار هوشیار باشیم و از هرگونه اظهارات مذهبی خودداری کنیم، چراکه این امر خدمتی به اسرائیل و آمریکا است؛ و در اینجا بر فتوای امام خامنه ای درباره ضرورت حمایت از همه نمادها تأکید می کنم.

هشدار درباره سوء استفاده قدس از اوضاع منطقه

سید حسن نصرالله گفت: در چنین روزی درباره یهودی سازی قدس هشدار می دهم؛ هر روز اقدامات جدیدی در راستای این طرح صورت می گیرد، و ما از آن بیم داریم که اسرائیل با سوء استفاده از اوضاع منطقه ضربه ای تمام کننده به قدس وارد کند.

نفاق آمریکا ملتهای عربی را فریب ندهد

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: ما به گزینه های ملتهای عربی و بیداری آنها تکیه می کنیم. ملتهای تونس و لیبی بر طاغوت پیروز شدند؛ گروه های سیاسی اکنون مسئول مطالبات مردم هستند.

وی افزود: در یمن همچنان چالشها بسیار بزرگ است و برخی تلاش می کنند انقلاب این کشور را نابود کنند.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: در بحرین با وجود همه نفاق و سرکوبها، مردم همچنان به حرکت مسالمت آمیز خود ادامه می دهند.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: تحولات بزرگ مصر اسرائیل را به لرزه درآورد؛ امری که باراک با نگرانی از آن صحبت کرد؛ همه ما نتظر تحولات مصر هستیم، زیرا هرگونه تغییر اسرائیل را در بحران موجودیت و تاریخی قرار می دهد؛ این چالشی در برابر گروه های سیاسی است که در انتخابات مصر پیروز می شوند، و ما امیدواریم که ملتهای عربی با نفاق آمریکا فریب نخورند؛ هنگامی که مشکلات را پشت سر بگذارند، برای مواجه با مسأله اصلیشان به جایگاه طبیعی خود باز می گردند.

شکست واقعی آمریکا در عراق

سید حسن نصرالله اظهار داشت: آمریکایی ها در عراق با شکستی واقعی مواجه شده اند، بصورتیکه نیروهای این کشور درحال خروج کامل از عراق هستند.

وی افزود: آمریکا به عراق نیامده بود که از آن خارج شود؛ بسیاری از عملیات مقاومت عراق از سوی رسانه ها بایکوت شد، امری که بیانگر سلطه بر رسانه ها در دنیای عربی است.

عراقی ها باید جشن بگیرند

سید حسن نصرالله با تأکید دوباره بر شکست بزرگ آمریکا در عراق گفت: مردم عراق باید برای این موضوع جشن بگیرند، و باید این پیروزی به دنیا اعلام شود.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به تلاشهای آمریکا برای پنهان کردن شکست خود در عراق، حوادث منطقه را به هدف مشغول کردن ملتها و انحراف افکار عمومی از شکست ارتش آمریکا در عراق دانست.

سکوت رسانه‌های عربی درباره شکست آمریکا در عراق

سیدحسن نصرالله افزود: متأسفانه آمریکا به نسبت بسیا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها