اعتراف صهیونیستها به ناکارآمدی گنبد آهنین

اعتراف صهیونیستها به ناکارآمدی گنبد آهنین
چهارشنبه 16 آذر 1390 - 09:12

مسئولان رژيم صهيونيستي به ناکارآمدي سامانه ضد موشکي گنبد آهنين در هدف قرار دادن موشکهاي مبارزان فلسطيني اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، گزارشگر شبکه10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در راستای گزارشی در زمینه عملکرد سامانه گنبد آهنین گفت: سامانه گنبد آهنین برای مقابله با هر موشک "گراد" یا "قسام"، دو موشک بازدارنده را -به منظور افزایش احتمال اصابت- شلیک می کند.

این گزارشگر صهیونیست افزود: مقامات ایران به اسرائیل هشدار دادند که در صورت هرگونه اقدام متجاوزانه از سوی تل آویو، اسرائیل را با 150 فروند موشک هدف قرار خواهند داد.

وی گفت: ساخت سامانه دفاعی چند منظوره شامل سامانه "هیدس 3" و "هیدس 2" و "عصای جادویی" و گنبد آهنین برای خنثی کردن موشکهای ایران سالیان زیادی بطول می انجامد.

وی افزود: با توجه میزان توانایی سامانه گنبد آهنین در صورت وقوع جنگ، جبهه داخلی اسرائیل بصورت محدود از گزند اصابت موشکهادر امان خواهد بود.

"الياس مطران" نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي در بررسي اين گزارش در گفتگو با برنامه "العين الاسرائيليه" (از نگاه رسانه هاي اسرائيل) شبکه خبری العالم تصريح کرد: عملکرد مقاومت در جنگ 33 روزه لبنان و اقدام آن در هدف قرار دادن شهرکهای صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، ساکنان این شهرکها را از توان موشکی مقاومت مرعوب کرد.

وی گفت: ساکنان شهرکهای صهیونیستی با این واقعیت روبرو شدند که تحت هیچ شرایطی از گزند موشکهای مقاومت در امان نخواهند ماند.

مطران افزود: در صورتی که ایران در پاسخ به تجاوزگری اشغالگران صهیونیست، شهرکهای صهیونیستی هدف حمله موشکی قرار دهد، همه این شهرکها ویران خواهد شد که این امر صهیونیستها را بشدت به هراس انداخته است.

پربیننده ترین خبرها