تصمیم جدی عراق برای اخراج منافقین

تصمیم جدی عراق برای اخراج منافقین
چهارشنبه 16 آذر 1390 - 15:44

سردبير روزنامه عراقي السياسه با انتقاد از پافشاري نماينده سازمان ملل و برخي تشکل هاي عراقي براي تمديد حضور گروهک تروريستي منافقين درعراق گفت، عراق عزم جدي دارد تا ماه آينده منافقين از عراق اخراج شوند.

"عادل المانع" در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهارداشت: درخواست بان کي مون ازکشورهاي ديگر براي پناهندگي به اعضاي گروهک منافقین، عزم دولت عراق را براي اخراج منافقين نشان مي دهد.

وي پافشاري دولت عراق براخراج گروهک منافقين را پاسخ به مطالبات مردم عراق بعد از سقوط رژيم صدام ارزيابي و يادآوري کرد که منافقين در سرکوب ملت عراق از سوي رژيم سابق مشارکت و از سال 1991 تا 2003 به بقاي آن رژيم کمک کرد.

عادل المانع منافقين را بازوي پشتيبان آمريکا درعراق دردوره اشغال اين کشور خواند وخاطرنشان کرد: همزماني خروج اين گروهک و نيروهاي آمريکايي به اين معناست که دولت عراق در دوره اشغال براي ماندن اين گروهک در خاک این کشور تحت فشارآمريکا بود.

عادل المانع با اشاره به دفاع برخي تشکل ها و چهره هاي عراقي از جمله فهرست العراقيه از حضور منافقين در خاک عراق به بهانه حقوق بشر گفت: این گروه ها انگيزه هاي سياسي و طايفه اي دارند.

پربیننده ترین خبرها