ديده بان حقوق بشر خطاب به حکومت بحرين

سرکوب را متوقف و زندانيان را آزاد کنيد

سرکوب را متوقف و زندانيان را آزاد کنيد
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 07:37

سازمان ديده بان حقوق بشر باز هم براي چندمين بار از حكومت بحرين خواست تا سركوب را متوقف و زندانيان را ازاد كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم روزنامه " الوسط" نوشته است اين سازمان در جديدترين بيانيه خود از حکومت بحرين خواست تا هر چه سريعتر به بررسي اعمال ضد بشري مأموران امنيتي بپردازد .
سازمان حقوق بشر افزود : دولت بحرين بايد صدها زنداني را فورا آزاد کند و علاوه بر اين حکم کساني که ناعادلانه در حقشان صادر شده است هم لغو شود.
اين سازمان حقوق بشري از رژيم آل خليفه خواست تا از همه کساني که به هر صورتي در جريان شکنجه ها و قتل ها بودند تحقيق شود ، دادگاههاي نظامي حکم هاي ناعادلانه را باطل کنند و همه اتهاماتي که به افراد وارد شده است هم از بين برود.
ديده بان حقوق بشر فقط دادگاههايي را قانوني اعلام کرده است که بنا بر مقررات بين المللي برگزار شده باشد که در اين صورت متهمآن بايد بتوانند به خوبي از خودشان دفاع کنند و حق دارند تا اتهامشان را بدانند و وکيل داشته باشند و تحت شکنجه هم اعتراف نکرده باشند.
شيعيان بحرين در هفته هاي اخير که مشغول عزاداري در مساجد و حسينيه ها هستند، مکررا از سوي نيروهاي امنيتي مورد حمله واقع شده اند.

تعداد بسياري از عزادارن به دلايل نا معلوم بازداشت شده اند؛ ولي با وجود سانسور شديد رسانه هاي غربي و عربي اين اتفاقات کمتر منعکس مي شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها