تروريستهاي پادگان اشرف قبل از خروج آمريکا بگريزند

مردم عراق تشنه خون گروهک جنايتکار منافقين

 مردم عراق تشنه خون گروهک جنايتکار منافقين
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 09:27

بيروت (العالم)ـ يک نويسنده و تحليگر عراقي با اشاره به جنايت گروهک تروريستي منافقين در دوران ديکتاتوري رژيم صدام حسين معدوم و کشتار مردم عراق گفت: ملت عراق حالت عشايري و قبيله اي دارد و در صورتي که هويت واقعي اين گروهک فاش شود انتقام سختي از آنان خواهد گرفت.

باسم ابوطبيخ روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم، به گروهک تروريستي منافقين توصيه کرد قبل از پايان خروج نيروهاي آمريکايي از عراق، از اين کشور بگريزند وگرنه به دست مردم ستمديده عراق کشته خواهند شد. زيرا ملت عراق جنايات اين گروهک تروريستي را هرگز فراموش نکرده و در مقابل آن سکوت نخواهد کرد.

وي با اشاره به اقدامات مقامات عراقي در رد درخواست ها در باره تمديد مهلت حضور گروهک تروريستي منافقين گفت: اين گروهک تروريستي متشکل از گروهي از مزدوران آمريکا، فرانسه و انگليس هستند و مردم عراق رنج هاي بسياري از ناحيه آنها متحمل شده اند. همچنين ميان مردم عراق و اين گروهک تروريستي درگيري هايي اتفاق افتاده و شماري از طرفين کشته شده اند.

ابوطبيخ اظهار داشت: از سوي ديگر ملت عراق حالت عشايري و قبيله اي دارد و به دنبال برملا شدن هويت واقعي اين گروهک تروريستي و جنايات آن در عراق در مقابل آن سکوت نخواهد کرد. به همين دليل به نفع آنهاست که هرچه سريع تر به روش هاي مختلف از عراق خارج شوند.

وي افزود: اردوگاه اشرف که گروهک تروريستي منافقين در آن حضور دارند نتيجه اقدامات منفور رژيم گذشته است و صدام هنگام جنگ با ايران با استفاده از اين گروهک در صدد فشار بر اين کشور بود در حالي که عراق هم اکنون به دنبال برقراري روابط استراتژيک با همه کشورهاي همسايه است. بنابراين نبايد اين اردوگاه در خاک عراق باقي بماند.

نويسنده و تحليگر عراقي اظهار داشت: اين گروهک تروريستي ظلم فراواني به مردم عراق کرده است و در کنار رژيم سابق در يک سنگر با مردم عراق جنگيده و به کشورهاي همسايه نيز حمله کرده است.

ابوطبيخ گفت: امروزه نيز آمريکايي ها از اين گروهک تروريستي به عنوان اهرم فشاري براي دستيابي به اهدافشان در منطقه استفاده مي کنند. بنابراين بايد توجه داشته باشيم که آمريکايي ها به منافع خودشان بيش از هر چيزي اهميت مي دهند.

وي با بيان اين که ملت عراق با بررسي حاميان اين گروهک تروريستي به خوبي درمي يابد که چه کساني از اين وضعيت بهره مي برند؛ تصريح کرد: بقاياي آمريکايي ها در عراق از اين گروهک تروريستي عليه بغداد بهره مي گيرند و خواستار بازگشت عراق به جامعه جهاني نيستند. در چنين وضعيتي دست برداشتن آمريکا از حمايت از آنها درس عبرتي براي ديگران خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها