مقابله با رژيم يمن به زودي تشديد مي شود

مقابله با رژيم يمن به زودي تشديد مي شود
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 10:07

دمشق ( العالم)- دبير کل حزب دموکرات يمن گفت: طي هفته هاي آينده جوانان انقلابي يمن قيام ضد رژيم علي عبدالله صالح و بقاياي اين رژيم را به صورت بي سابقه اي تشديد خواهند کرد.

"سيف الوشلي" پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تاکيد کرد که وضعيت کنوني يمن و حمله به مردم بي دفاع ،که متاثر از امضاي طرح شوراي همکاري خيلج فارس است، به اين شکل باقي نخواهد ماند و جوانان انقلابي به زودي با اين وضعيت به طور بي سابقه مقابله خواهند کرد.

او خاطر نشان کرد: هر ملتي که براي بازگرداندن کرامت و حقوق خويش به پا خيزد به ناچار بايد در برابر سرکوب شديد و ديوانه وار طاغوت هاي شيفته تخت و قدرت فداکاري از خود نشان دهد. 

دبير کل حزب دموکرات يمن همچنين از سوء استفاده علي عبدالله صالح از احزاب ديدار مشترک براي کنار زدن مخالفان واقعي و نابودي انقلاب يمن خبر داد.

"سيف الوشلي" پنجشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم با هشدار درباره تحرکات رژيم حاکم براي ربودن دسترنج انقلاب مردمي يمن، برخي از احزاب را ساخته و پرداخته رژيم حاکم عنوان کرد.

وي افزود: شهر تعز "قلب تپنده" انقلاب يمن است که در برابر همه توطئه هاي عربستان و احزاب ديدار مشترک ايستاده است، از اين رو رژيم اين شهر را آماج حملات توپخانه اي و گلوله باران سنگين قرار داده است.

وشلي خطر مهم تر در مسير انقلاب ملت ها را "ربايندگان انقلاب ها" دانست که با چهره ها و شعارهاي گونا گون وارد ميدان مي شوند.

وي گفت: آن ها آرمان ها را ويران و حاصل فدارکاري ملت ها را در راستاي اهداف خود مصادره و اوضاع را تاريک تر از قبل مي کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها