ميدان اللولوه نماد انقلاب مردم بحرين

ميدان اللولوه نماد انقلاب مردم بحرين
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 10:23

يکي از رهبران جمعيت عمل اسلامي بحرين، در باره حرکت جوانان تظاهرکننده به سمت ميدان اللولوه طي ديروز (چهارشنبه 16آذر) گفت: از نظر جوانان بحريني ، ميدان اللولوه منطقه ممنوعه نيست و جوانان حق دارند هر جا که بخواهند تظاهرات کنند.

"هشام الصباغ " پنجشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: از آن جا که ميدان اللولوه نمادي مهم براي بحريني ها و منشا انقلاب 14 فوريه است، شمار زيادي از نيروهاي امنيتي اين ميدان را محاصره کردند و تظاهرکنندگان را به طرز وحشيانه مردم هجوم قرار دادند.

الصباغ خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه بسياري از جوانان کفن پوشيدند و به سمت ميدان اللولوه حرکت کردند اما نيروهاي امنيتي با خشونت و ناجوانمردي غيرقابل وصفي با آنان برخورد کردند.

اعمال سياست مجازات دسته جمعي دربحرين

عضو برجسته جمعيت عمل اسلامي بحرين ، سياست مجازات دسته جمعي رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين ضد ساکنان مناطق نزديک به محل برگزاري تظاهرات را محکوم کرد.

الصباغ اظهار داشت: رژيم آل خليفه ساکنان همه مناطقي که در آن ها تظاهرات گسترده اعتراض آميز برگزار مي شود و حتي مناطق نزديک به محل تظاهرات را تحت مجازات دسته جمعي قرار مي دهد.

وي افزود: در بسياري از موارد کودکان مناطقي که در آن ها تظاهرات برگزار مي شود، به سبب استفاده گسترده نيروهاي رژيم بحرين از گاز سمي اشک آور، دچار حالت خفگي مي شوند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها