هشدار در باره تلاش آمریکا برای ایجاد فتنه مذهبی

هشدار در باره تلاش آمریکا برای ایجاد فتنه مذهبی
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 13:22

يکي ازاساتيد دانشگاه الازهر ضمن هشداربه مسلمانان نسبت به فتنه هاي طائفي ومذهبي دشمنان اسلام گفت: دست هاي شيطاني پنهان ازسوي آمريکا،فتنه هاي مذهبي را دامن مي زنند.

شيخ علوي امين استاد دانشگاه الازهردرگفتگوبا شبکه خبري العالم گفت: دست هاي پنهان تلاش مي کنند به نيروهاي اسلامي و انقلابي ضربه بزنندو در این موضوع  گاه خود امريکايي مستقیم در دامن زدن فتنه ها نقش دارد و گاه برخي ازافراد وگروه ها درداخل کشورهاي اسلامي با حمایت وهدايت واشنگتن این نقش را ایفا مي کنند.

امين افزود: زماني که مسلمانان پيرامون امام حسين (ع) به عنوان يک نماد گردهم مي آيند و دشمنان تلاش می کنند آنها را اینگونه به شهادت برسانند یعنی همه هم وغمشان ایجاد فتنه مذهبی در میان مسلمانان است

وی اظهارداشت : درحالي که اسلام تاکید فراوانی بر برادری بین مسلمانان دارد  وريخته شدن خون مسلمان وبرادر دینی را توسط يکديگر حرام می داند،چگونه مسلمان می تواند خون برادر مومن خودرابریزد.

شيخ علوي با بیان مقابله مردم مصر با هرگونه در گیری طائفه ای وقبیله ای اظهار داشت: انقلاب 25 ژانويه مردم مصربا انقلاب امام حسين (ع) در اهداف اشتراک دارد به طوري که آن حضرت با هدف مقابله با موروثي شدن حکومت و مبارزه با فساد و دفاع از دين خدا قيام کرد.

شيخ علوي درپايان تأکيد کرد: امريکا وهمپيمانانش تلاش فراوانی می کنند تا درمصر نظام اسلامي به وجود نيايدهمانگونه که درغزه تلاش کردند .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها