ماموریت شورای همکاری، بازسازی رژیم حاکم بریمن است

ماموریت شورای همکاری، بازسازی رژیم حاکم بریمن است
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 17:29

يک فعال سياسي يمني ، عامل بر سر کار آمدن دولت جديد در اين کشور به نخست وزيري باسندوه را قراردادي سياسي با نظارت شوراي همکاري خليج فارس دانست که هدف از آن ايجاد بازسازي نظام سابق و دور زدن انقلاب است.

" خالد المنصوب " فعال سياسي يمني درگفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت : انقلاب يمن ، مردمي ، اجتماعي و اخلاق مدار است و هدف اساسي از شکل گيري آن ريشه کني کامل رژيم بود و هيچگاه هدف انقلاب ، بستن قراردادي سياسي با اين رژيم نبوده است.

وي افزود : اين قرارداد سياسي از طريق طرح شوراي همکاري خليج فارس عملي شد و هدف اصلي آن دور زدن انقلاب و تلاش براي سرکوب آن است و در حال حاضر برنامه طرح شوراي همکاري خليج فارس ايجاد بحران سياسي به منظور زمينه سازي دور زدن انقلاب يمن است.

اين فعال سياسي يمني خاطر نشان کرد : توافقنامه سیاسی با صالح به دنبال آن است که رژيم را از نو بازسازي کند و باسندوه و ديگر چهره هاي کابينه کنوني ، چهره هايي قديمي هستند که در رژيم سابق حضور داشته و مورد تاييد عربستان سعودي هستند

وی با اشاره به وفاداری کامل باسندوه و اطرافیان او به عربستان سعودي ، افزود : ما خواهان سرنگوني کامل رژيم با تمام بخش ها و تشکيلات آن و ايجاد دولتي ملي هستيم که برخاسته از میان مردم و چشمداشت هاي مردم باشد.

وي اظهار داشت : جوانان انقلابي با دولت کنوني و هر کس که در داخل و خارج به دنبال بازتوليد رژيم کنوني باشد ، برخورد خواهند کرد.

المنصوب تاکيد کرد : برخي از جناح هاي مخالف رژيم با طرح شوراي همکاري خليج فارس مخالف بودند ؛ اما آن ها را مجبور به موافقت و پذيرش قرارداد تحت فشارهاي منطقه اي و بين المللي کردند.

وي در ادامه گفت : هر چند مخالفان دولت پيش از اين همصدا با جوانان انقلابي ، سرنگوني رژيم را خواستار بودند ؛ اما اينک با امضاي طرح شوراي همکاري خليج فارس ، هم دولت و هم مخالفان دولت در برابر جوانان انقلابي قرار خواهند گرفت به اين ترتيب خواسته رژيم مستبد علي عبدالله صالح که ايجاد شکاف ميان جوانان انقلابي و مخالفان نظام بود ، محقق شده است.

المنصوب در پايان پيش بيني کرد که دولت باسندوه با ناکامي مواجه شود زيرا بر پايه طرح شوراي همکاري خليج فارس شکل گرفت که اين طرح به قاتلان مردم یمن مصونيت مي دهد.

وی تاکید کرد ک قاتل نبايد مصونيت داشته باشد و نبايد با او گفت و گو يا مذاکره کرد بلکه بايد به منظور قصاص به دست عدالت سپرده شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها