راهپيمايي عليه صهيونيست ها در يافا

راهپيمايي عليه صهيونيست ها در يافا
پنج‌شنبه 17 آذر 1390 - 17:50

در پي افزايش نژادپرستي ضد شهروندان عرب در مناطق اشغالي، " سامي ابوشحاده " عضو شوراي شهرداري تل آويو - يافا براي شرکت در تظاهرات فردا جمعه فراخوان داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم ، اين برنامه در چارچوب راهپيمايي توسط جمعيت حقوق شهروند از چهار سال پيش تاکنون دریافا برگزار مي شود.
بر پايه اين گزارش ، انتظار مي رود ساکنان شهرهاي مختلط در اين تظاهرات فعالانه حضوريابند و عليه نژادپرستي و نژادپرستان و طرح هاي يهودي سازي و شهرک سازي در مناطق مختلط شعار دهند.
سامي ابوشحاده گفت : نبايد با نژادپرستي همزيستي و سازش کرد بلکه بايد ريشه کن شود ؛ زيرا برقراري صلح وهمزيستي با نژادپرستي و نژادپرستان قابل تصور نيست. طرح هاي شهرک سازي در يافا و ديگر شهرهاي مختلط طرح هايي نژادپرستانه است و هدف از آن ها ريشه کن کردن اعراب از اين شهرهاست و اگر چنين اقداماتي ادامه يابد ، قطعا به انفجار منجر خواهد شد.
وي طرح هاي شهرک سازي در شهر يافا و همکاري شهرداري ها و وزارتخانه هاي مختلف از جمله وزارت امنيت داخلي رژيم صهيونيستي با اين طرح هاي نژادپرستانه را به شدت محکوم کرد.
وي گفت : گروهي تندرو وجود دارد که با شعار " دريافت هزينه " از ناتواني پليس سوء استفاده مي کنند ، به شهروندان عرب مي تازند و عرصه را بر آن ها تنگ مي کنند و اگر پليس به وظيفه اساسي خود که حمايت از شهروندان است ، پايبند بود ، هيچگاه شهروندان عرب دچار چنين وضعي نمي شدند.
ابوشحاده خاطر نشان کرد : شکست پليس در بازداشت اين جنايتکاران نژادپرست به مثابه چراغ سبزي به آن ها براي ادامه جنايت هايشان خواهد بود و ما بيم آن داريم که اين جنايت ها به خشونت فيزيکي ضد شهروندان عرب پيشرفت کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها