دعوت برای ترور و تخریب در ایران و سوریه

دعوت برای ترور و تخریب در ایران و سوریه
جمعه 18 آذر 1390 - 04:54

نامزدهاي حزب جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا، خواستار اجراي عمليات محرمانه ضد ايران و سوريه، و تخريب و ترور در اين دو کشور شدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شکبه العالم، "نیوت گینگریچ" که در رأس نامزدهای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2012 است؛ در اظهاراتی در برابر ائتلاف یهودیان جمهوری خواه گفت، برای براندازی نظام ایران می توان به "ابزارهای محرمانه" روی آورد.

گینگریچ خاطرنشان کرد: "آنها (ایرانی ها) پالایشگاه بسیار عظیمی دارند که باید همواره به چگونگی تخریب آن فکر کرد".

گینگریچ خاطرنشان کرد: "سیاست آمریکا در قبال سوریه، باید بر تلاش مستقیم و محرمانه برای تغییر بشار اسد رییس جمهوری این کشور استوار باشد؛ ولی نیروهای آمریکایی را نباید برای کمک به این موضوع وارد عمل کرد".

گینگریچ در دوازدهم نوامبر گذشته نیز خواستار تلاش محرمانه واشنگتن برای از بین بردن دانشمندان ایرانی شده بود.

"میت رومنی" فرماندار سابق ایالت "ماساچوست" که دومین نامزد جمهوری خواهان پس از  گینگریچ است، در اظهاراتی بر ضرورت فعالیتهای محرمانه در جمهوری اسلامی ایران برای براندازی نظام تأکید کرد.

سناتور "ریک سانتوروم" از دیگر نامزدهای جمهوری خواه در برابر ائتلاف یهودیان، متعهد شد که آمریکا عملیاتی محرمانه را علیه ایران صورت دهد.

سانتوروم گفت: "ما بصورت آشکار باید اعلام کنیم، هر دانشمند خارجی که در برنامه هسته ای ایران فعالیت می کند، دشمن به شمار می آید، و مانند اسامه بن لادن بعنوان یک دشمن هدف قرار خواهد گرفت".

وی افزود: "دانشمندانی در روسیه و ایران کشته می شوند، و ویروسهایی الکترونیکی در این زمینه وجود دارد. امیدوارم که آمریکا در این زمینه دست داشته باشد".

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها