دبيرکل جنبش ناصري هاي دمکرات لبنان :

بازگشت سفرا به دمشق و شکست توطئه غرب

بازگشت سفرا به دمشق و شکست توطئه غرب
جمعه 18 آذر 1390 - 07:09

يک سياستمدار لبناني دليل حملات غرب عليه سوريه را ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه دانست و تاکيد کرد: بازگشت سفراي غربي به دمشق نشان مي دهد که توطئه ها عليه سوريه با شکست مواجه شده است.

" خالد رواس " روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: بشار اسد در پيامهايش خطاب به داخل و خارج از کشور ديدگاههاي سياسي، اصول ملي و قوميتي خود و کشور را تغيير نداده است.

رواس افزود: بشار اسد در اظهاراتش خطاب به جامعه جهاني تأکيد کرد که سوريه تنها نيست، بلکه بخشي از محور مقاومت و پايداري در منطقه است؛ و هيچ کس قادر به تغيير اين معادله نيست؛ زيرا سوريه همواره بخشي از محور مقاومت در مقابل دشمن صهيونيستي بوده است.

وی کشورهاي عربي و نماينده آنها يعني کميته ويژه وزاري خارجه اتحاديه عرب را به همراهي با طرح هاي آمريکا علیه سوریه در منطقه متهم کرد و گفت: بازگشت سفراي غربي به دمشق به معني تضعيف اهداف غربي ها و کشورهاي عربي عليه سوريه است.

پیش از این آمریکا، فرانسه و چند کشور دیگر از جمله بحرین در اعتراض به نظام سوریه به دلیل آنچه برخورد با معترضان عنوان شده بود، سفرای خود را از دمشق فراخوانده بودند که چند روز گذشته برخی از این سفرا به دمشق بازگشتند.

دبيرکل جنبش ناصري هاي دمکرات لبنان تأکيد کرد: تلاش ها و توطئه ها براي براندازی نظام سوريه امروزه در آستانه شکست است.



پربیننده ترین خبرها