اعلام گروهک منافقين براي خروج ازعراق

اعلام گروهک منافقين براي خروج ازعراق
جمعه 18 آذر 1390 - 16:42

سخنگوي گروهک تروريستي منافقين ، رسما خروج عناصر خود از اردوگاه اشرف را در آينده اي نزديک اعلام کرد و از دولت عراق خواست تا به آنها مهلتي براي ترک کشور بدهد.

به گزارش جمعه شکبه خبري العالم، همزمان صدها عراقي با برگزاري تظاهرات در مقابل دروازه جنوبي اردوگاه اشرف واقع در شهر خالص در استان دياله در شرق عراق، از دولت خواستند تا هرچه زودتر گروهک تروريستي منافقين را از کشور اخراج کند.

تظاهر کنندگان از دولت عراق خواستند که زمين اردوگاه اشرف را به صاحبان اصلي آن يعني کشاورزان بازگرداند و خسارتهايي که در نتيجه استفاده اين گروهک از اين منطقه به آنها وارد شده است، جبران کند.

به دنبال تحکم دولت عراق براي خروج گروهک تروريستي منافقين و افزايش فشارهاي مردمي دراين کشور، سخنگوي گروهک تروريستي منافقين ادعا کرد که از حقوق خود در برخورداري از پناهندگي سياسي در عراق، صرف نظر مي کند و کشور را ترک خواهد کرد.

وي همچنين ادعا کرد که در حال حاضر زمان براي ترک خاک عراق براي منافقين مناسب نيست و از دولت عراق خواست تا به آنها مهلت ترک خاک عراق را بدهد و وعده هاي آمريکا و اتحاديه اروپا براي پناه دادن به اين گروهک جنايتکار در اروپا را مدنظر قرار دهند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها