نقض حقوق بشردربحرين،سکوت معنادار رسانه ها

نقض حقوق بشردربحرين،سکوت معنادار رسانه ها
شنبه 19 آذر 1390 - 04:10

يک فعال سياسي بحريني اقدامات سرکوبگرانه پليس در حق مردم و به سخره گرفتن حقوق بشر و حق شهروندي در اين کشور و سکوت معنادار رسانه ها در اين باره را محکوم کرد.

"حسين يوسف" روز شنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم، سکوت رسانه ها در قبال شهادت "زهرا صالح" به ضرب ميله آهنين توسط نيروهاي پليس را به شدت محکوم کرد و گفت: عاملان اين جنايت هولناک بايد محاکمه و جامعه جهاني بايد اين جنايتگري را محکوم کند.

زهرا صالح دختر 27 ساله بحرینی که روز جمعه 27آبان (هجدهم نوامبر) گذشته در شهرک الدیه مورد حمله نیروهای امنیتی بحرین با میله های آهنی قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود، چهارشنبه 16آذر به شهادت رسيد

يوسف اظهارداشت: اقدامات سرکوبگرانه پليس ضد مردم و پرتاب سنگ و ميله آهني به سوي تظاهر کنندگان نشان دهنده به سخره گرفتن حقوق بشر و حق شهروندي است و رژيم آل خليفه مسوول همه اتفاقاتي است که در اين کشور مي افتد.

وي افزود: سرکوبگري هاي اخير رژيم حاکم ثابت مي کند که وزارت کشور بحرين بر اساس بي توجهي کامل به حقوق بشر و به رسميت نشناختن حقوق شهروندي پايه ريزي شده است.

يوسف تصريح کرد: وزارت کشور بحرين در خدمت مردم نيست بلکه در خدمت رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه اين کشور و ضد ملت بحرين است.

اين فعال سياسي بحريني در ادامه با تاکيد بر اينکه مخالفان رژيم ، سرنگوني آن را خواستارند، گفت: ما سرنگوني رژيم و همه کساني را خواستاريم که پشت نهادها و سازمان هاي وابسته به رژيم پناه گرفته اند.

يوسف تاکيد کرد: تحقق مطالبات مردم و درخواست تغيير بايد با بازخواست قانون شکنان و متعرضان آغاز شود.

وي خاطر نشان کرد: تا وقتي که تغييري واقعي و فراگير در کشور اتفاق نيفتد ، سازمان امنيتي که مردم را سرکوب مي کند مورد پذيرش نخواهد بود بنابراين تغيير نخست وزير، کابينه و يا وزير کشور به تنهايي کافي نخواهد بود بلکه بايد رژيم مستبد سرنگون شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها