بی‌اعتمادی بحرینی‌ها به سازمانهای بین المللی

بی‌اعتمادی بحرینی‌ها به سازمانهای بین المللی
شنبه 19 آذر 1390 - 19:33

يکي از رهبران جريان عمل اسلامي بحرين با اشاره به وابستگي سازمان هاي بين المللي به غرب تأکيد کرد، مردم بحرين براي دستيابي به حقوق خود، اعتمادي به سازمان ها و مجامع بين المللي ندارند.

"جعفر العلوي" شامگاه شنبه به شبکه خبري العالم گفت: مجامع بين المللي و غربي و بويژه آمريکا پرونده هاي حقوق بشر را به نفع سياست هايشان به بازي گرفته اند.

وی تأکيد کرد: از آنجايي که ملت بحرين هرگز در راستاي اهداف و منافع امريکا و غرب گام برنخواهد داشت، هرگز نمي توان براي احقاق حقوق آنها به اين مجامع اعتماد کرد.

العلوي افزود: با وجود اينکه بيش از پنج دهه از مطرح شدن مسأله فلسطين مي گذرد، از آنجا که دفاع از فلسطيني ها به نفع سياست هاي غرب در منطقه نيست، سازمان هاي حقوقي و غربي به اقدامات رژيم صهيونيستي مبني بر نقض حقوق مردم اين سرزمين توجهي نمي کنند.

وي تأکيد کرد: علت تأکيد جوانان بحريني در تظاهرات به سوي ميدان شهدا (اللؤلؤه)، تبديل شدن اين مکان به نمادي براي انقلاب است.

العلوي تأکيد کرد: خليفه بن سلمان نخست وزير بحرين بزرگترين جنايتکار عليه بشريت است. زيرا وي طی بيش از چهار دهه گذشته به سرکوب مردم بحرين پرداخته، و پرونده سياهي در زمينه نقض حقوق بشر دارد.

اين فعال بحريني درباره اعتراضات مردمي در عربستان گفت: ملت بحرين و مردم شرق عربستان ملت واحدي هستند، و از گذشته دور تاکنون روابط اجتماعي و فرهنگي فراوان و مستحکمي با يکديگر دارند و هر دو از يک مشکل رنج مي برند که از سوي نيروهاي سرکوبگر دو کشور بر آنها تحميل شده است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها