کودکان درصدر قربانیان حملات صهیونیستها

کودکان درصدر قربانیان حملات صهیونیستها
يکشنبه 20 آذر 1390 - 06:05

سخنگوي کميته عالي اورژانس و امدادرساني غزه گفت که کودکان بزرگترين قربانيان حملات رژيم صهيونيستي در سال 2011 ميلادي را تشکيل داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "ادهم ابوسلمیه" در سخنانی گفت: از آغاز سال جاری میلادی تاکنون 19 کودک فلسطینی شهید شده اند که کوچکترین آنها "ملک شعت" دو ساله و "اسلام قریقع" سه ساله بوده اند.

وی افزود: بسیاری از کودکان به طور مستقیم هدف اصابت موشکها و خمپاره های رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند که پیکرهای آنها قطعه قطعه شده است.

ابوسلمیه تصریح کرد: یک سوم زخمی های فلسطینی در سال 2011 میلادی را نیز از کودکان تشکیل داده اند که جراحت های آنها خفیف، متوسط و خطرناک بوده است.

وی افزود: "یوسف بهجت الزعلان" که خانه آنها در روزهای گذشته هدف بمباران صهیونیستها قرار گرفت، در بخش مراقبتهای ویژه به سر می برد و هفت کودک دیگر به همراه وی زخمی شده اند.

ابوسلمیه تصریح کرد: اسرائیل عمدی غیرنظامیان بویژه کودکان فلسطینی را هدف قرار می دهد و به ارزشهای انسانی پایبند نیست لذا جامعه جهانی باید با قدرت از کودکان فلسطینی حمایت کند.

وی با اشاره به تاثیر منفی روحی و روانی شدید بمباران نیمه های شب صهیونیستها بر کودکان فلسطینی افزود: جامعه جهانی باید برای توقف جنایتها علیه کودکان در نوار غزه و تضمین زندگی امن برای آنها فوری واد عمل شود.

در دور جدید حملات صهیونیستها به غزه شماری از فلسطینی ها شهید یا زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها