به دنبال حملات اخير به فلسطينيان،

جبهه خلق آتش بس با اسراييل را لغو کرد

جبهه خلق آتش بس با اسراييل را لغو کرد
يکشنبه 20 آذر 1390 - 14:19

غزه (العالم)ـ عضو کميته مرکزي جبهه خلق براي آزادي فلسطين با اشاره به ادامه تجاوزات صهيونيست ها به سرزمين هاي فلسطيني اعلام کرد که در چنين شرايطي آتش بس با رژيم صهيونيستي بي معني و ملغي است.

جميل مزهر روز يکشنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم، از اتحاديه عرب خواست براي پايان دادن به تجاوزات رژيم صهيونيستي اين رژيم را تحت فشار قرار دهد.

مزهر تصريح کرد: اشغالگران صهيونيستي تلاش مي کنند از طريق افزايش حملاتشان عليه غزه و کشتار فلسطيني ها، قواعد بازي در فلسطين را تغيير داده و همزمان گروه هاي فلسطيني را به پايان دادن مقاومت و عدم پاسخگويي وادار کنند.

وي افزود: ما در جبهه خلق براي آزادي فلسطين هرگز اين معادله را نخواهيم پذيرفت و از گروه هاي مقاومت مي خواهيم هر چه سريع تر براي تعيين راهکارها و يافتن روش ها و ابزارهاي مقابله با دشمن نشستي فراگير برگزار کنند.

درخواست تشکيل جبهه متحد مقاومت

عضو کميته مرکزي جبهه خلق براي آزادي فلسطين از گروه هاي فلسطيني خواست تا جبهه متحد مقاومت را براي مديريت تاکتيک هاي متناسب با منافع ملت در برابر رژيم صهيونيستي تشکيل دهند. زيرا اشغالگران از آتش بس براي ارتکاب جنايات بيشتر عليه مردم فلسطين استفاده مي کنند.

مزهر با محکوم کردن سکوت بين المللي در برابر جنايت هاي اشغالگران و همدستي با آنها و دادن چراغ سبز براي ارتکاب جنايات در فلسطين گفت: جامعه جهاني همواره حامي دشمن صهيونيستي بوده است.

عضو کميته مرکزي جبهه خلق براي آزادي فلسطين اتحاديه عرب را مورد خطاب قرار داد و افزود: اين اتحاديه که تا اين حد به موضوع سوريه اهميت مي دهد چرا در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستي و کشتار مردم و به ويژه کودکان فلسطيني سکوت پيشه کرده است؟

وي گفت: در شرايط کنوني و به ويژه پس از انقلاب ها و قيام هاي مردمي در کشورهاي عربي اتحاديه عرب بايد به فداکاري هاي ملت فلسطين و انقلاب هاي عربي احترام گذاشته و دشمن صهيونيستي را به طور جدي تحت فشار قرار دهد تا به تجاوزاتش پايان دهد.

مزهر افزود: اتخاديه عرب بايد از توانايي هاي کشورهاي عربي براي بازداشتن رژيم اسراييل از حمله به سرزمين هاي فلسطيني بهره گيرد.

براساس اعلام سخنگوي کميته عالي اورژانس و امدادرساني غزه کودکان بزرگترين قربانيان حملات رژيم صهيونيستي در سال 2011 ميلادي را تشکيل داده اند.

براساس اين گزارش از آغاز سال جاري ميلادي تاکنون 19 کودک فلسطيني شهيد شده اند که کوچکترين آنها "ملک شعت" دو ساله و "اسلام قريقع" سه ساله بوده اند.

بسياري از کودکان به طور مستقيم هدف اصابت موشکها و خمپاره هاي رژيم صهيونيستي قرار گرفته اند که پيکرهاي آنها قطعه قطعه شده است.

اين در حالي است که بمباران نيمه هاي شب صهيونيست ها تاثير منفي روحي و رواني شديد بر کودکان فلسطيني گذاشته است.

پربیننده ترین خبرها