ترور اعضاي الوفاق دردستور کار آل خليفه

ترور اعضاي الوفاق دردستور کار آل خليفه
يکشنبه 20 آذر 1390 - 16:32

منامه ( العالم)- رييس شوراي جمعيت ملي ـ اسلامي وفاق بحرين گفت: رژيم آل خليفه ترور اعضاي احزاب و گروه هاي مخالف از جمله جمعيت وفاق را در دستور کار خود قرار داده است.

"جميل کاظم" يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العام اظهار داشت: رژيم بحرين اعضاي جمعيت وفاق و ديگر فعالان سياسي، اجتماعي و حقوقي را هدف ترور قرار مي دهد، که آخرين نمونه آن ترور ( نافرجام ) شيخ حسين ديهي و پيش تر، ترور پدر شهيدش است.

کاظم افزود: نيروها و مزدوران رژيم با استفاده از سلاح هاي سرد و سلاح هاي کمري اقدام به متفرق کردن گردهمايي هاي مخالفين مي کنند،که نمونه آن روز گذشته درباره جمعيت وعد رخ داد.

وي تبليغات رژيم بحرين براي خدشه دار کردن شخصيت اعضاي احزاب و گروه هاي مخالف را نيز از جلوه هاي ترور شخصيتي افراد دانست.

رييس شوراي جمعيت وفاق با اشاره به اين که دستگاه قضايي بحرين وابسته به رژيم است در عين حال تاکيد کرد که مراجعه به نهادهاي قضايي در برخورد با تجاوزات از گزينه هايي است که مخالفين در اختيار دارند.

اين فعال سياسي بحريني افزود: مخالفين در صورت نا اميدي از دستگاه قضايي بحرين، براي ارايه شکايت، به نهادهاي قضايي بين المللي روي خواهند آورد.

کاظم همچنين گفت: برخي نهادهاي "تروريستي مسلح و مورد حمايت رژيم بحرين" در صدد تبليغ براي قتل شخصيت هاي تاثيرگذاري چون آيت الله شيخ عيسي قاسم، نبيل رجب، محمد المسقطي و ديگر شخصيت ها و فعالان سياسي و حقوقي در کشور هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها