ترفند عربستان براي شکست انقلاب يمن

ترفند عربستان براي شکست انقلاب يمن
يکشنبه 20 آذر 1390 - 17:34

تعز (العالم)- يکي از رهبران جوانان انقلاب يمن با تاکيد بر مخالفت جوانان انقلابي با دولت "محمد باسندوه" خاطر نشان کرد که عربستان با تشکيل اين دولت درصدد به شکست کشاندن انقلاب يمن است.

"غازي سامعي" يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: تظاهرات گسترده امروز جوانان در همه استان هاي يمن براي اعلام مخالفت با دولت باسندوه برگزار شد.

سامعي افزود: همه مي دانند که انقلاب يمن حاصل سياسي کاري نبوده و با قاطعيت با طرح هاي سياسي که ارايه شده مخالفت کرده است. بنا بر اين وقتي راه حل و نسخه اي از رياض براي مردم تدارک ديده مي شود ما آن را تلاشي جدي براي به شکست کشاندن انقلاب يمن به حساب مي آوريم.

وي گفت: ما مي دانيم که مقامات عربستان هيچگاه با انقلاب هاي مردمي در منطقه همراهي نداشته اند و از سرايت انقلاب يمن به داخل عربستان مي ترسند. از اين رو دولت جديد يمن، که نيمي از وزراي آن را عوامل رژيم مستبد و ديکتاتور علي عبدالله صالح تشکيل مي دهند، براي شکست انقلاب يمن آمده است.

اين عضو برجسته جوانان انقلاب يمن هدف از تظاهرات روز گذشته و روزهاي آتي را تاکيد بر تداوم انقلاب و اعلام برائت جوانان انقلابي از معامله سياسي صورت گرفته در يمن به سرکردگي عربستان عنوان کرد.

پربیننده ترین خبرها